Veniturile din publicitate ale Televiziunii Romane au scazut cu peste 50% din a doua jumatate a anului 2010, comparativ cu anii 2006-2008. Acest lucru a dus la pierderi de peste 10 milioane de euro pe an incepand din anul 2009, a declarat Alexandru Lazescu, presedintele si directorul general al TVR in sedinta Comisiilor de Cultura din Parlamentul Romaniei.

Raportul financiar al TVR

Piata de publicitate romaneasca a fost puternic afectata incepand cu finalul lui 2008, bugetele advertiserilor scazand la jumatate din cauza crizei financiare.

Anul trecut veniturile din publicitate pe televiziune erau estimata la circa 200 de milioane de euro, comparativ cu circa 337 milioane de euro in 2008, potrivit datelor agentiei de media Initiative.

In 2010 Societarea Romana de Televiziune a avut o cifra de afaceri de 126,3 milioane de euro si pierderi nete de 38,4 milioane de euro. Pe de alta parte, compania avea in jur de 3.150 de angajati. Tot in 2010, SRTV ajunsese la datorii totale de 85,7 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.

Vedeti in documentul atasat care este situatia financiara TVR.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
YouTube a obtinut venituri din publicitate de 15 MLD. dolari in 2019
Setari Cookie-uri