Agentia de relatii publice The Practice, unul dintre cei mai mari jucatori in domeniu, a castigat contul de comunicare corporativa al Unilever South Central Europe.

La licitatia organizata in luna aprilie de Unilever au mai participat alte trei agentii.

Contractul a fost incheiat pe o perioada initiala de un an, compania urmand sa ofere consultanta strategica pentru comunicarea corporativa interna si externa. Astfel, The Practice va comunica deciziile de management, strategie, activitatile de responsabilitate sociala. Agentia nu se va ocupa de comunicare pentru brandurile din portofoliul companiei. Printre acestea se afla Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Napoca si Lipton.

„Acest parteneriat care inseamna pentru noi o reconfirmare a competen?elor echipei noastre in comunicare corporativa si CSR. Avem toata increderea in succesul acestei colaborari”, a declarat Gabriela Lungu, managing partner al The Practice.

Printre clientii The Practice se mai numara Rosia Montana Gold Corporation, GlaxoSmithKline, Ursus Breweries (cu brandurile Peroni Nastro Azzuro, Redd's si Grolsch) Avon, ING Bank, IKEA, Medas, Peroni.

Agentia The Practice face parte din grupul de comunicare Leo Burnett Romania. Compania a fost fondata in 2006 de catre Gabriela Lungu alaturi de fratii Ioana si Stefan Iordache, fondatorii Leo Burnett Romania.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Decaderea TV-ului in media: cand ar putea fi depasit de digital?