Piata de publicitate s-a diminuat cu 2% anul trecut ajungand la circa 309 milioane de euro, conform Media Fact Book, studiu realizat de agentia de media Initiative.
Astfel, piata de televiziune a fost anul trecut de 200 de milioane, cea de internet de 34 de milioane de euro, investitiile in presa scrisa au ajuns la 24 de milioane de euro, radio- 20 mil. euro si OOH (panotaj stradal, reclame in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare) cu 31 de milioane de euro.

Pentru acest an, oficialii Initiative preconizeaza ca investitiile in publicitate vor fi de circa 303 milioane de euro.

"Piata se va stabiliza in 2013 cand investitiile vor ramane la acelasi nivel ca anul acesta", a declarat Alexandra Olteanu, directorul general al Initiative.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri