Cei care isi doresc sa atraga clienti noi trebuie sa isi inteleaga partenerii de afaceri la nivel personal, si nu doar profesional si sa le cunoasca businessul in cele mai mici detalii, precum detectivii, a declarat pentru wall-street.ro, Micky Denehy, fondatorul European Association of Communication Agencies (EACA) International School.
Denehy va sustine pe 21 iunie cursul “Succes in new business”, in cadrul unei serii de workshopuri organizate de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania, in parteneriat cu Scoala Internationala de Publicitate si Comunicare din cadrul Asociatiei Europene a Agentiilor de Comunicare (EACA International School). In cadrul cursului, el va vorbi despre abilitatile si tehnicile prin care angajatii din agentii se pot apropia de potentialii clienti, despre cum pot afla care este agenda personala a acestora.

„Prea multe agentii examineaza doar partea profesionala a clientului. Voi oferi o multime de exemple practice si sfaturi prin care cei de agentii isi pot deschide usa in fata potentialilor clienti si ii pot converti in clienti in urma unei licitatii. A avea succes inseamna sa-ti cresti veniturile cu ajutorul clientilor. Nu este o regula de aur despre cum sa ai succes, desi uneori norocul ajuta”, explica Micky Denehy.

Fondatorul EACA International School ii sfatuieste pe cei din agentii sa isi inteleaga clientii foarte bine, insa nu doar din punct de vedere profesional, ci si personal.

“Fiti voi insiva. Aratati-va caracterul si personalitatea, explorati-va creativitatea in prezentarile si ideile voastre. Faceti-va temele inainte fiecarei intalniri cu un client nou, aflati cu detalii de detectiv ce se intampla in piata pe care activeaza si in organizatia lui”, afirma Denehy.

El adauga ca cea mai mare greseala pe care o poate face un marketer atunci cand economia este in dificultate, este sa nu mai investeasca in promovare, sa se panicheze si sa devina pesimist.

“Iti vei distruge brandul. Cercetarile realizate in celelalte perioade de recesiune au aratat ca brandurile care opresc activitatile de marketing si publicitate sufera nu doar in timpul recesiunii, dar si in anii de dupa. Este mult mai scump sa reincerci sa castigi cota de piata intr-o piata in crestere, decat sa te lupti sa te protejezi in recesiune. Deci brandurile trebuie sa fie active in recesiune, chiar daca vor trebui sa fie mai creative in a-si mentine cota de popularitate”, declara specialistul.

Sfaturi prin care puteti fi mai creativi:

1. Fiti curajosi si pasionati.
2. Duceti-va dincolo de reguli de fiecare data.
3. Cauti inspiratia in afara biroului si a vietii voastre personale.
4. Creati-va o relatie de incredere cu clientii astfel incat acestia sa va aleaga ideile marete.
5. Leo Burnett (n.red. unul dintre cei mai importanti oameni de publicitate ai secolului trecut) spune ca daca iti doresti sa atingi stelele nu te vei alege cu o mana de noroi. Citatul original este "When you reach for the stars you may not quite get one, but you won't come up with a handful of mud either" (Cand vrei sa atingi stelele, s-ar putea sa nu ajungi la ele, dar nici nu vei veni cu mana de noroi).

Cum puteti avea o viziune strategica asupra brandului

"Brandurile trebuie sa dezvolte o legatura emotionala cu consumatorii, stim ca emotia este un factor care ii face pe oameni sa actioneze. Crearea de loialitate este ceva ce fiecare ar trebui sa isi doreasca sa obtina. Brandurile de succes se consolideaza pe baza unor utilizatori loiali si conectati, care, in final, devin ambasadori de brand si care ajuta ca acesta sa fie vandut prin <<word of mouth>>", mai spune Denehy.

Cursurile de publicitate organizate in perioada 21 - 29 iunie de UAPR in colaborare cu Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare se adreseaza atat celor care si-au inceput cariera in publicitate cat si tinerilor care doresc sa lucreze in domeniu.

Cursurile vor fi sustinute de Micky Denehy, fondatorul EACA International School, Paul Arnold, profesor vizitator la Universitatea Westminster si Simon Davies, fondator E-Metrixx. Acestia vor vorbi despre: succes in new business, creativitate in afaceri, planificare in comunicare 360, cum sa vinzi munca de creatie, tehnici in gandirea creativa.

Inscrierile sunt deschise pentru angajatii agentiilor de publicitate, taxa de inscriere fiind de 90 de euro in cazul membrilor UAPR si de 130 de euro pentru cei care nu sunt membri UAPR. De asemenea, la cursuri se pot inscrie studentii, taxa pentru acestia fiind de 50 de euro.

Fiecare curs dureaza o zi si are loc intre orele 9:00 si 16:00. Numarul de locuri este limitat.

Sursa foto: www.goldendrum.com
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri