"Pentru ingrijirea imaginii seful guvernului de la Bucuresti a fost implicata agentia de PR a Gazprom si a guvernului rus la Bruxelles", noteaza cotidianul austriac Die Presse, al carui corespondent la Bruxelles l-a intrebat pe premierul Victor Ponta daca aceste servicii sunt platite din banul public. Nu a obtinut niciun raspuns, scrie Adevarul.

Jurnalisti straini, acreditati la Bruxelles, au primit pe e-mail declaratii ale premierului Romaniei si ce anume intentioneaza sa-i asigure pe liderii europeni de la reprezentantii companiei G+Europe.

Agentia G+Europe face parte din Omnicom, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial.

Citeste mai mult in Adevarul.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Moscova acuză SUA de propagandă anti-rusă în Europa de Est
Setari Cookie-uri