Conceptul si atmosfera unica a magazinului Sephora lasa la alegerea clientilor nume de marca din diverse categorii de produse cosmetice care includ: ingrijire, parfumuri, machiaj, produse de baie si produse pentru par si accesorii. Ceea ce diferentiaza cu totul aceste magazine este oferta unica de produse inovatoare, brand-uri care se gasesc in exclusivitate in lanturile de magazine Sephora (Strivectin, Dr. Murad, Jose Eisenberg, Anthony Logistics, Hylexin, Priorities, etc.) si brand-ul propriu Sephora. In plus, clienti se pot delecta si pot profita de servicii gratuite de machiaj si consiliere pentru ingrijirea tenului si a pielii.
Brand-ul Sephora apartine prestigiosului grup de brand-uri de lux Louis Vuitton Mot Hennessy (LVMH), fiind reprezentat prin lanturi de magazine in lumea intreaga si detinand: 441 magazine in Europa, 117 magazine in Statele Unite ale Americii, 2 magazine in Canada si 3 magazine in Asia. Grupul LVMH mai detine in portofoliul sau alte 50 de brand-uri de prestigiu printre care sunt enumerate: Christian Dior, Celine, Loewe, Kenzo, Givenchy, Fendi, Donna Karan, Dom Prignon, Louis Vuitton, etc.
Aceasta inaugurare a brand-ului Sephora reprezinta inceputul, pe parcursul acestui an urmand deschiderea celui de-al doilea magazin Sephora, iar expansiunea va continua pe parcursul anului 2007.
Echipa ce a contribuit la lansarea acestui brand este, din partea Clientului: Cristina Marin (PR Manager), Carmen Ene (Brand Manager) si din partea Agentiei, Madalina Mercare (PR&BTL Coordinator) si Oana Radu (BTL Executive).
Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, infiintata in anul 2001 si avand actionariat 100% romanesc. Printre brandurile care au acceptat provocarea Violet se numara Vincon Vrancea, Real Hypermarket, Mapei Romania, Neoset Romania, Intersnack, Arslan-Bifa, Gorenje Romania, Libra Bank, Beauty Shop, Sephora, Marks&Spencer si altii.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: