Incepand din 12 Aprilie, in Feeria Shopping Center, Baneasa, lantul de magazine Sephora este prezent in Romania. Brandul a fost lansat cu succes impreuna cu agentia de publicitate Violet
Glamour-ul specific magazinelor Sephora este acum si in Romania, in primul magazin din Bucuresti. Magazinul a fost decorat altfel decat va fi in mod normal, tocmai pentru a crea o atmosfera de sarbatoare. Lumini speciale, cadouri, muzica si mult profesionalism au fost atu-urile cu care ne-am intampinat oaspetii zilei. Alaturi de noi au fost cele mai cunoscute vedete, unele dintre ele fiind pentru prima data in contact cu minunata lume Sephora, insa paradisul cosmeticelor i-a cucerit definitiv.

Conceptul si atmosfera unica a magazinului Sephora lasa la alegerea clientilor nume de marca din diverse categorii de produse cosmetice care includ: ingrijire, parfumuri, machiaj, produse de baie si produse pentru par si accesorii. Ceea ce diferentiaza cu totul aceste magazine este oferta unica de produse inovatoare, brand-uri care se gasesc in exclusivitate in lanturile de magazine Sephora (Strivectin, Dr. Murad, Jose Eisenberg, Anthony Logistics, Hylexin, Priorities, etc.) si brand-ul propriu Sephora. In plus, clienti se pot delecta si pot profita de servicii gratuite de machiaj si consiliere pentru ingrijirea tenului si a pielii.

Brand-ul Sephora apartine prestigiosului grup de brand-uri de lux Louis Vuitton Mot Hennessy (LVMH), fiind reprezentat prin lanturi de magazine in lumea intreaga si detinand: 441 magazine in Europa, 117 magazine in Statele Unite ale Americii, 2 magazine in Canada si 3 magazine in Asia. Grupul LVMH mai detine in portofoliul sau alte 50 de brand-uri de prestigiu printre care sunt enumerate: Christian Dior, Celine, Loewe, Kenzo, Givenchy, Fendi, Donna Karan, Dom Prignon, Louis Vuitton, etc.

Aceasta inaugurare a brand-ului Sephora reprezinta inceputul, pe parcursul acestui an urmand deschiderea celui de-al doilea magazin Sephora, iar expansiunea va continua pe parcursul anului 2007.

Echipa ce a contribuit la lansarea acestui brand este, din partea Clientului: Cristina Marin (PR Manager), Carmen Ene (Brand Manager) si din partea Agentiei, Madalina Mercare (PR&BTL Coordinator) si Oana Radu (BTL Executive).

Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, infiintata in anul 2001 si avand actionariat 100% romanesc. Printre brandurile care au acceptat provocarea Violet se numara Vincon Vrancea, Real Hypermarket, Mapei Romania, Neoset Romania, Intersnack, Arslan-Bifa, Gorenje Romania, Libra Bank, Beauty Shop, Sephora, Marks&Spencer si altii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri