Grupul Cancan isi reorganizeaza businessul axandu-si investitiile exclusiv pe diviziile online si tv, astfel ca tabloidul Cancan nu va mai aparea in print, iar echipa redactionala va lucra la noi proiecte, conform Mediafax.

"Noul tip de consum informational, rapiditatea cu care circula astazi informatia, precum si deficientele nerezolvabile din sistemul romanesc de distributie de presa cotidiana au dus la lipsa de perspectiva a produsului in varianta sa de print".

Grupul editorial Cancan intentioneaza sa-si diversifice pe termen mediu productia de continut pentru televiziune, dupa audientele inregistrate cu emisiunea Cancan TV difuzata la Kanal D, respectiv de la o medie de audienta a primului sezon de 1,2 % rating si 5,3% cota de piata pe publicul 18-49 de ani la o medie a celui de al doilea sezon de 2,5% rating si 8,5% cota de piata pe publicul 18-49 ani.

Celelalte doua titluri din cadrul grupului, revistele Ciao! si Spy, organizate intr-o structura separata, ca si pana acum, dar avandu-l ca proprietar tot pe Radu Budeanu, vor fi editate in continuare si in varianta tiparita.

Sursa foto: Cancan


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Kanal D, pentru prima oara pe profit