Statele Unite ale Americii reprezinta locul care da tonul tendintelor din marketing politic. Probabil primul popor care a utilizat comunicarea social-politica, americanii propun, printre altele, cele mai relevante spoturi video.
Iata cel mai recent spot creat de echipa de comunicare a candidatul republican la Casa Alba Mitt Romney: "America Deserves Better".

Spotul incepe cu un contraatac la un spot electoral celebru pro-Obama, lansat de o organizatie politica, care il lega pe Mitt Romney de faptul ca o familie si-a pierdut asigurarea si o femeie a murit, ca urmare a faptului ca republicanul a inchis o fabrica: “Ce se poate spune despre caracterul unui presedinte atunci cand campania sa electorala incearca sa profite de tragedia unei femei care a murit?”. Mesajul este urmat de un citat din publicatia ABC News: “Dezgustator”.

Dezvoltat pe ideea centrala “America merita ceva mai bun”, spotul se incheie cu imaginea lui Barack Obama pozitionat cu spatele, cu o atitudine de retragere, care semnifica iesirea acestuia din scena politica.

Mitt Romney l-a acuzat in ultima vreme pe presedintele american ca duce o "campanie plina de ura". "Campania mea, in schimb, se concentreaza pe necesitatea readucerii Americii la lucru”, spune candidatul republican.

Campania negativa este o arma utilizata des in luptele electorale americane. Si Barack Obama a castigat alegerile prin campanii axate asupra denigrarii adversarilor sai.

Un detaliu care tine de discursul folosit in acest spot video este repetitia cuvantului "character" (“What does it say about a president’s character", “A President’s Character?"), un cuvant cheie care are legatura cu trasaturile etice si de morala ale candidatului Barack Obama.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri