Alergii lovite in plin cu Claritine, antialergicul nr 1 din Romania care tocmai si-a schimbat statutul in OTC(medicament disponibil in farmacii fara prescriptie).
Strategia de comunicare urmareste sa reasigure consumatorii actuali de Claritine, foarte loiali brandului, ca este voba de exact acelasi produs, doar sub un alt ambalaj, cu aceleasi beneficii pe care le-au apreciat in cei 11 ani de prezenta pe piata din Romania. In acelasi timp, comunicarea are scopul de a informa persoanele alergice care isi doresc o solutie rapida si eficienta in combaterea efectelor factorilor alergeni despre alergii si Claritine.

Mixul de comunicare acopera toate punctele de contact relevante pentru consumator: canale media conventionale si neconventionale. Mesajul transmis este sintetizat foarte bine de noul slogan : Claritine loveste alergia in plin!, iar executional, idea de publicitate urmareste sa evidentieze efectele factorilor alergeni, subliniind eficienta produsului.

Strategia media urmareste atingerea unui numar cat mai important de public potential. Se simte nevoia unei campanii de educare in masa, de aceea televiziunea a fost aleasa ca si canal media principal.

Spotul TV on air pe Pro TV, Pro Cinema, National TV, AXN si Antena 3 semnalizeaza publicului ca reactii ce par ale unei raceli pot fi de fapt reactii alergice. Acest lucru este foarte putin constientizat si produce deseori automedicatii gresite.

Machetele de presa pun in evidenta doua aspecte importante: ubicuitatea alergiei si eficienta produsului. Printr-un ton simpatic si direct, Claritine transmite publicului ca factorii alergeni stau mereu la panda si pot lua pe oricine pe nepregatite.

De asemenea, au fost dezvoltate si executii pe bus-sheltere, cu un mesaj adaptat, subscris aceleiasi strategii de campanie. Ca si perioada, alergiile de exterior sunt sezoniere, manifestanduse din mai pana in septembrie. Comunicarea outdoor urmareste sa acopere tocmai acest interval, cand un produs antialergic este mult mai pretuit si mai relevant pentru un alergic.

Echipa Publicis Romania ce a lucrat pe acest proiect a fost compusa din: Silviu Nedelschi Group Creative Director, Dan Franculescu Copywriter si Raluca Bararu Art Director, Daniel Raicea Client Services Director, Felicia Popescu Account Manager, Victor Popa- Senior Media Planner (Optimedia). Din partea Schering Plough au participat: Alina Serban Product Manager Claritine si Madalina Lucic Business Unit Manager.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri