Coca-Cola, Apple si IBM sunt cele mai valoroase trei branduri din lume, Apple reusind, intr-un singur an, sa-si creasca valoarea cu 129%, depasind astfel IBM, conform topului Interbrand pe 2012.
Coca-Cola a evoluat cu 8% fata de anul precedent, cand compania crestea indicele cu doar 2%, pana la 77,8 miliarde dolari. Apple se situa in 2011 pe locul 8 si, in decurs de un an, a ajuns pe locul doi, brandul valorand 76,5 miliarde de dolari.

IBM a inregistrat o crestere de 8%, pana la 75,5 miliarde de dolari.

Google a crescut si el cu 26%, pana la 69,7 miliarde de dolari iar locul cinci este ocupat de Microsoft, aceasta fiind de altfel si unica companie din top 10 care a inregistrat o scadere a valorii, de 2%, pana la 57,8 mld. dolari.



O crestere importanta a inregistrat si Samsung, compania reusind sa-si creasca valoarea cu 40%, pana la 32,8 miliarde de dolari.

De altfel Samsung este singura companie din top 10 care nu este din SUA.

Locurile 10, 11 si 12 sunt ocupate de trei branduri auto – Toyota, Mercedes-Benz si respectiv BMW.

Topul Interbrand, unul dintre cele mai cunoscute din lume, ia in calcul in pozitionarea companiilor performanta financiara si evolutia lor din ultimul an, rolul brandurilor in procesul de decizie al achizitiilor precum si puterea generala a brandului si perceptia clientilor asupra ei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri