Editia in limba romana a revistei BusinessWeek, cea mai bine vanduta revista de afaceri din lume, va putea fi gasita la punctele de difuzare a presei incepand de miercuri, 3 mai 2006. BusinessWeek Romania devine astfel a opta editie locala a renumitului saptamanal de afaceri, pe langa editia internationala, raspunzand asteptarilor specifice ale diferitelor piete de pe glob.
Revista BusinessWeek Romania, editata de trustul Business Media Group (BMG), va contine analize de piata, comentarii si sinteze despre diferite aspecte ale economiei romanesti.

Echipa redactionala este formata din jurnalisti experimentati, care in plus, au beneficiat de o perioada de lucru, vreme de doua saptamani, alaturi de jurnalistii care semneaza editia globala a revistei, din New York.

Contactul direct cu mediul redactional american a fost o experienta profesionala unica si un prilej pentru editorii BusinessWeek Romania sa observe, sa inteleaga si sa-si insuseasca modul de lucru care a diferentiat si a adus succesul international al revistei.

Un asemenea schimb de experienta era absolut necesar, chiar de la inceput, pentru ca membrii echipei noastre si oamenii care hranesc saptamana de saptamana reputatia internationala a BusinessWeek sa se cunoasca, sa comunice si sa poata colabora in viitor, explica Rachad El Jisr, Publisher BMG.

Pe langa abordarea subiectelor locale, BusinessWeek Romania va mai cuprinde si preluarea, intr-o maniera adaptata publicului din Romania, a celor mai importante materiale din editia globala a revistei.

Editia locala a BusinessWeek va urmari si va analiza, evolutia mediului de afaceri din Romania, a evenimentelor care au impact real asupra activitatii companiilor. Publicatia va oferi, in acelasi timp, perspectivele globale care, in contextul relatiilor de afaceri de azi, sunt importante pentru orice manager sau antreprenor de succes, din orice tara.

BusinessWeek este un nume recunoscut de milioane de cititori din toata lumea, spune Rachad El Jisr, Publisher BMG. Suntem pregatiti sa oferim oamenilor de afaceri autohtoni informatiile de care au nevoie, dublate de analize si comentarii locale si globale care sa le fie relevante si sa adauge valoare activitatii lor profesionale. BusinessWeek Romania porneste la drum sub un nume care are deja o pozitie internationala invidiata si meritata obligatia noastra este sa demonstram ca editia romaneasca poate fi la fel de valoroasa pentru piata din Romania asa cum este BusinessWeek pentru mediul global al afacerilor, a adaugat el.

Incepand cu a doua editie, BusinessWeek Romania va aparea in fiecare marti si va putea fi cumparata atat de la punctele de difuzare a presei, cat si pe baza de abonament.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri