"Vom ramane dedicati Newsweek si jurnalismului pe care aceasta publicatie il reprezinta. Aceasta decizie (de renuntare la print, n.r.) nu are legatura cu calitatea acestei marci - care este puternica, asa cum a fost intotdeauna. Decizia are legatura cu incercarile economice pe care le impun piata de publishing si distributia", au mai spus Tina Brown si Baba Shetty.
Toate editiile internationale ale publicatiei vor fi reunite intr-una singura - Newsweek Global, la continutul site-ului accesul facandu-se contra cost.
Noul site va fi disponibil pe internet si tablete, iar o parte din continut va fi disponibil si pe site-ul The Daily Beast, parte a aceleiasi companii The Newsweek Daily Beast.
Tina Brown si Baba Shetty spun ca business-ul companiei a fost afectat de scaderea veniturilor din publicitatea pe print, in timp ce versiunea online a Newsweek a atras o audienta din ce in ce mai mare.
Pana la sfarsitul acestui an, in SUA vor fi peste 70 de milioane de utilizatori de tablete, fata de 13 milioane, in urma cu doi ani. Totodata, in prezent, 39% dintre americani spun ca isi iau informatiile dintr-o sursa online, potrivit unui studiu facut public luna trecuta de Pew Research Center.
Cei doi manageri mai spun ca vor fi operate reduceri la nivelul echipelor Newsweek, in SUA si la nivel international.
Fondat in 1933 si preluat de Washington Post in 1961, saptamanalul Newsweek este un nume de marca al presei americane.
Titlul este distribuit atat in Statele Unite, cat si la nivel international. Newsweek este al doilea cel mai mare saptamanal din SUA, dupa Time. Titlul are patru editii in limba engleza si altele 12 internationale, in alte limbi straine.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: