Procesul de nastere a unei companii incepe cu un pas esential – Branding. De cele mai multe ori, numele pe care il alegi, alaturi de logotipul companiei sau culorile reprezentative, vor avea un impact puternic in mesajul pe care vrei sa-l transmiti publicului tau tinta, potrivit Matematika Media.
Un branding nepotrivit este un handicap competitional, care va deruta potentialii tai clienti sau ii va indeparta pe cei care cauta tipul de produse sau servicii pe care le oferi, acest lucru fiind resimtit acolo unde doare cel mai puternic – profit.



Pentru a evita acest lucru, trebuie sa te pui in postura consumatorului, sa intelegi la ce se asteapta el si sa-i oferi acest lucru. In majoritatea cazurilor, publicul tau va reactiona pozitiv daca simte ca te implici puternic in creaea unei imagini care sa genereze simpatie, afirma specialstiii Matematika Media.

Un exemplu ideal in acest sens este compania americana Apple, unde marketingul inteligent a fost sustinut de un produs pe masura. Apple a dezvoltat o strategie de promovare inteligenta, prin care a facut apel la sentimentul pe care il ai atunci cand folosesti un iPhone, iPod sau iMac.

Numele companiei tale trebuie sa spuna ceva despre ceea ce faci, iar vizualul sa-l completeze. Mai mult, gandeste-te la cine o sa-ti fie viitorii clienti, varsta lor, interesele sau genul de lucruri care le plac. Cu cat vei defini mai bine publicul tau tinta, cu atat iti va fi mai usor sa creezi o formula grafica optima, fara a pierde din autenticitatea companiei tale. Branduri care urmeaza aceasta reteta sunt ”Matache Macelarul”, ”Tudor. Personal Tailor”, sau ”Simigeria Petru”.



Un rol foarte important in identitatea ta vizuala il joaca culorile. In functie de culoarea predominanta si cele auxiliare, vei stimula intr-un anumit fel publicul tau, ajutandu-l sa inteleaga mai multe despre tine. Rosu iti capteaza atentia, albastru ofera incredere, mov regalitate, iar galben pozitivitate - provocarea consta in alegerea culorii sau a culorilor potrivite pentru ceea ce vinzi tu.





Surse foto:
Foto1 - demilked.com
Foto2 - apple.com
Foto3 - facebook.com (1) / facebook.com (2) / facebook.com (3)
Foto4 - bitrebels.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri