McCann PR anunta astazi oficial afilierea la reteaua internationala Weber Shandwick, una dintre cele mai reputate firme de relatii publice din intreaga lume
Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR: Am luat in considerare parteneriatul cu Weber Shandwick, ca un pas necesar in dezvoltarea agentiei McCann PR. Suntem o firma de PR independenta, cu o echipa extrem de eficienta, furnizam servicii de comunicare integrate, perfect adaptate atat pietei romanesti cat si standardelor mondiale in comunicare. Faptul ca Weber Shandwick a recunoscut calitatile noastre si ne-a ales parteneri ne onoreaza dar ne si obliga: a fi parte din una dintre cele mai mari si mai puternice retele internationale inseamna, in primul rand, a putea fi considerat la acelasi nivel atat din punct de vedere al strategiei de comunicare oferite cat si din punctul de vedere al executiei. Practic, acest parteneriat plaseaza McCann PR la egalitate cu orice alt birou Weber Shandwick din lume. Ceea ce inseamna ca trebuie sa ne straduim si mai mult de acum incolo.

In 2006, Weber Shandwick a deschis birouri in Polania, Croatia, Bosnia si Hertegovina si s-a afiliat cu companii din Romania, Slovacia, Slovenia, Serbia si Muntenegru, Letonia, Lituania si Estonia.

Prin extinderea semnificativa a retelei, Weber Shandwick doreste sa isi largeasca oferta de servicii catre Europa Centrala si de Est, indreptandu-se in special catre pietele cheie ale Noii Europe.

Colaborarea dintre reprezentantele Weber Shandwick si companiile afiliate vor aduce beneficii atat clientilor locali cat si internationali. Acestia vor primi servicii integrate de comunicare si relatii publice, superioare celor existente la ora actuala pe piata romaneasca datorita expertizei oferite de Weber Shandwick si a schimbului de idei, informatii si date in cadrul retelei.

Pentru dezvoltarea in regiune, Weber Shandwick se bazeaza pe parteneriatul traditional la nivel mondial cu reteaua McCann WorldGroup.

Harris Diamond, Chief Executive Officer of Weber Shandwick: Pentru clientii internationali, aceasta dezvoltare ofera garantia furnizarii de servicii la standarde mondiale, in arii geografice cu potential de crestere. Clientii locali vor avea astfel acces la serviciile specializate oferite de una dintre cele mai importante retele de comunicare la nivel mondial.

Rolf Olsen, CEO al Weber Shandwick pentru Europa Continentala: Clientii nostri internationali cauta solutii consistente si, de cele mai multe ori, integrate cu celelalte discipline de comunicare.

Despre Weber Shandwick:
Weber Shandwick, cu sediul central la New York, este una dintre principalele retele globale de companii de relatii publice prezenta in mai mult de 100 de orase din peste 70 de tari. Ariile de expertiza ale Weber Shandwick cuprind comunicare strategica de marketing, programe de relatii cu mass media, comunicare cu autoritatile, consiliere de specialitate in comunicarea corporatista. Weber Shandwick furnizeaza de asemenea advocacy advertising, web relations, cercetare si comunicare vizuala.

Weber Shandwick este divizia de relatii publice a The Interpublic Group of Companies (NYSE: IPG), una dintre cele mai mai mari agentii de publicitate si servicii de marketing din lume.

Despre McCann PR:
McCann PR a fost infiintata in 2004 ca departament de relatii publice al BV McCann Erickson Romania. Din august 2004, McCann PR este entitate juridica independenta; in anul 2005, primul an intreg de activitate, McCann PR a inregistrat o cifra de afaceri de peste 430.000 Euro si si-a dublat numarul de angajati. Clientii McCann PR: Coca-Cola Romania, Coca-Cola Hellenic Botling Company Romania, Konika-Minolta, LaborMed Pharma, Walmark, Interbrew, Churchill View, Air Liquide Welding Buzau.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri