"European Broadcasting Union (EBU) recomanda, de altfel, vanzarea spatiului de publicitate prin intermediul unei regii proprii, care sa functioneze autonom, dupa regulile pietei. Multe dintre televiziunile publice din Europa, precum cele din Italia, Austria, Germania sau Belgia, au regii proprii de vanzare a spatiului de publicitate", se spune in comunicatul TVR.
Potrivit sursei citate, din octombrie 2011, de vanzarea spatiului de publicitate se ocupa Directia de Marketing si Vanzari a TVR, dupa ce, pe 27 septembrie 2011, Consiliul de Administratie al TVR a decis renuntarea la contractul cu regia Splendid Media.
"TVR are de recuperat de la Splendid Media, care a gestionat vanzarea spatiului de publicitate la televiziunea publica pana in anul 2011, 29.704.563 de lei. Suma reprezinta contravaloarea facturilor fiscale, la care se adauga penalitatile, conform contractului de cesionare a gestionarii spatiului de publicitate semnat intre cele doua parti la data de 25 martie 2009", precizeaza TVR.
Potrivit aceluiasi comunicat, tot joi, membrii CA au hotarat ca la urmatoarea sedinta, dupa analizarea unei note de fundamentare prezentate de Departamentul Sport si Directia Economica, sa decida oportunitatea achizitionarii drepturilor de difuzare pentru UEFA Champions League si Supercupa Europei pentru perioada 2012-2015.
"Aceste hotarari au fost adoptate cu unanimitate de voturi", se mai spune in comunicatul TVR.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: