Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a lansat petitia online "Interesul public mai presus de gustul publicului", al carei scop este "de a evalua necesitatea imbunatatirii unor prevederi ale legislatiei audiovizualului pentru o definire mai clara a notiunii de interes public in programele de televiziune si de radio", scrie Mediafax.
"Drumul de la domnia bunului plac la cea a bunului simt trece si pe la CNA. Sau mai precis ar trebui sa treaca. Am vazut inmormantari in direct, momente inselatoare in emisiunile de divertisment, in dezbateri politice sau pe teme sportive. De la an la an spatiul audiovizual romanesc devine din ce in ce mai viciat. Moartea unei personalitati publice pare a fi momentul cel mai ravnit al unei televiziuni, iar cazurile recente, cum ar fi cel al lui Adrian Paunescu, al lui Serban Ionescu sau al lui Sergiu Nicolaescu confirma acest trist si nefiresc adevar. Este timpul ca riposta sa vina din doua directii: de la cetateni si de la CNA. Ca sa reusim, alaturati-va in numar cat mai mare si semnati petitia noastra online! Nu putem reusi decat impreuna cu dumneavoastra", se spune in textul petitiei CNA.

Petitia poate fi semnata pe site-urile CNA si www.petitieonline.ro .

Petitia online a fost lansata la o zi dupa ce Laura Georgescu a fost numita presedinte al CNA, de catre Parlament. Ea a fost numita membru titular al CNA pe 30 octombrie 2012, de plenul reunit al Senatului si Camerei Deputatilor, la propunerea Guvernului Ponta.

Consiliul National al Audiovizualului are, in prezent, urmatoarea componenta: Laura Corina Georgescu (presedinte), Viorel Vasile Buda (vicepresedinte), Florin Gabrea, Rasvan Popescu, Lorand Turos, Maria Monica Gubernat, Narcisa Iorga, Cristina Trepcea, Christian Mititelu si Valentin-Alexandru Jucan.

Sursa foto: www.cna.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri