Situatia negocierilor dintre Discovery Networks si RCS&RDS, cel mai mare operator de televiziune de pe piata locala, cu peste 3 milioane de clienti, este inca neschimbata desi in urma cu doua luni s-a ajuns la scoaterea canalelor Discovery din grila furnizorului de servicii telecom. Astfel, inca nu se stie cand si daca programele Discovery vor reveni in grila RCS&RDS.
“In acest moment situatia este neschimbata dar imediat ce vor aparea noutati legate de negocieri vom anunta acest lucru. Facem tot ceea ce ne sta in putinta ca programele noastre sa fie disponibile tuturor romanilor, insa, din pacate, nu s-a ajuns inca la nicio concluzie cu RCS”, au afirmat pentru wall-street.ro, oficialii Discovery.

Compania de continut negociaza de aproape un an sumele pe care RCS&RDS trebuie le plateasca Discovery pentru furnizarea de programe, iar la finalul lui noiembrie anul trecut operatorul a decis sa scoata canalele de televiziune din grila de abonatilor de televiziune prin satelit. RCS&RDS are un milion de astfel de clienti. Dupa o saptamana, compania de telecomunicatii a scos canalele Discovery si din grila de programe ale utilizatorilor de cablu (aproximativ doua milioane de clienti).

RCS&RDS are in jur de 3 milioane de clienti de televiziune, detinand astfel peste 50% din piata TV. Prin aceasta miscare, compania incearca sa isi reduca costurile legate de transmiterea de continut. De altfel, operatorul a lansat anul trecut programele Digi World, Digi Life si Digi Animal World, doua canale similare continutului Discovery.

De altfel, Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a aprobat, in sedinta de joi, oficial, scoaterea televiziunilor Discovery Networks din retelele de cablu, analogic si digital, ale RCS&RDS, la aproape doua luni de cand aceste posturi au fost scoase din grilele operatorului telecom, scrie Mediafax.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri