Aceasta campanie va "corecta impresia potrivit careia strazile de aici sunt pavate cu aur", a declarat un oficial la sfarsitul saptamanii, mai scrie The Guardian.
„Competenta si talentul sunt valori care au consacrat Marea Britanie pe piata muncii mondiale. Ele nu sunt fictiune, fac parte din cultura locala si nu vor disparea. Absolventii de la The Alternative School for Creative Thinking (n.red. o scoala lansata de Migdalovici pentru tinerii de pana in 30 de ani pasionati de publicitate), mai ales cei care s-au calificat pentru experiente la Cannes Lions (n.red. cel mai mare festival de publicitate din lume) si Eurobest (n.red. festival cae premiaza excelenta in creativitatea europeana) au primit burse la universitati de arte, design si comunicare din Marea Britanie. Multi s-au angajat acolo sau si-au continuat periplul prin Europa. Si la zona de seniori lucrurile stau la fel. Uitati-va doar la cazul Gabrielei Lungu (n.red. fost managing partner al The Practice care pleaca la Londra pentru a fi vicepresedinte in cadrul unei companii de PR). Companiile luminate vor dori mereu oameni de exceptie, indiferent de nationalitate, iar ambitiosii cu talent nu se vor descuraja niciodata in a-si vedea visul cu ochii. Daca visul romanilor este o cariera in Marea Britanie si demonstreaza ca o merita, o vor avea orice-ar fi”, explica Migdalovici.
Ea adauga ca o astfel de campanie „oricat de bine intoarsa din condei, e absolut inutila”.
„Naivitatea ei e primul pas in sabotaj. Credeti ca pe un roman ambitios, competent si talentat, care vrea sa faca o cariera in Marea Britanie il poate dezarma asa ceva?! Abia pe urma vine <<semnificatia>> campaniei. Aceasta e in dezacord cu dimensiunea multiculturala si orientarea spre performanta. Si ele definesc piata muncii in Marea Britanie”, mai spune ambasadorul in Romania al Cannes Lions.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: