Vanzarile de carte pentru copii vor fi in 2013 in jurul a 20-30 de milioane de euro, anul acesta urmand sa fie unul mai linistit si previzibil comparativ cu 2012 , a declarat pentru wall-street.ro, Alexandru Calin, director general al editurii Cartea Copiilor.
“Fata de anul 2012, care a fost foarte agitat si politic, si economic, 2013 se arata a fi mai linistit si previzibil. Aceasta relativa stabilitate se va manifesta si in piata de carte, in totalitatea ei, nu numai in ceea ce priveste cartile pentru copii. Cred, asadar, ca vanzarile de carte pentru copii vor ramane la 20...30 milioane de euro, ca si in anii trecuti. Vom avea in continuare cea mai scazuta - si primitiva, as adauga eu - piata de carte din Europa, in raport cu numarul de locuitori”, a explicat managerul.

Calin adauga ca anul acesta vanzarile de carte pentru copii vor stagna sau creste usor, insa tirajele vor ramane mici in continuare (1.000- 2.000 de exemplare per titlu), iar editurile vor miza pe titlurile vandabile.

Intreaga piata de carte din Romania este evaluata la circa 60 de milioane de euro, in scadere cu 40% fata de 2007, cel mai bun an in domeniu. Cifra nu include vanzarile de manuale si pe cele de la chioscurile de ziare, care reprezinta de asemenea o piata de circa 60 milioane de euro.

Afla mai multe detalii despre piata de carte pentru copii intr-un interviu cu Alexandru Calin, director general Cartea Copiilor, pe care wall-street.ro il va publica maine.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri