Mircea Toma Pascu este noul managing director al agentiei de publicitate G2 Romania, el urmand sa ii raporteze lui Dan Medrea, director general al G2 in Europa Centrala si de Est.
Mircea Pascu a coordonat pana in 2011 departamente de marketing ale unor companii precum Henkel, L'Oreal si Danone. In aprilie 2011 s-a angajat in cadrul agentiei G2 Romania unde a ocupat functia de client service director fiind responsabil de conturile British American Tobacco si Vodafone.

Pascu va fi responsabil de continuarea si stimularea inovarii, precum si de transformarea businessului atat intern cat si in relatia cu clientii.

Recent au avut loc mai multe schimbari in echipa de creatie: Mihai Fetcu a fost numit director de creatie, iar Stefan Vasilachi este head of art. Conturile BAT si Vodafone vor fi coordonate de Ondina Olariu din pozitia de client service director.

G2 Romania este o agentie de publicitate cu afaceri de aproximativ 9 milioane de euro in 2011 si cu peste 140 de angajati in shopper marketing, digital, CRM, promotii, branding, evenimente, activari HoReCa. In ultimii trei ani, G2 Romania a adaugat mai mult de 35 de branduri in portofoliu, castigand proiecte in sectoare precum telecom, automobile, food&drinks si servicii financiare.

Printre clientii companiei se numara British American Tobacco, Procter&Gamble, Vodafone, Asirom, Opel, Ivatherm, GlakoSmithKline, Absolut Vodka, Avon, Titan Loulis, Pfizer, Emirates, New Yorker.

Compania face parte din reteaua G2 care opereaza in 40 de birouri din 28 de tari si care are un portofoliu de clienti care include Adobe, Aetna, Campbell Soup Company, The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Heineken, Kraft, Procter & Gamble si Pfizer.
G2 face parte din grupul de comunicare WPP.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri