Piata de publicitate OOH (panotaj stradal, reclame in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare) va ajunge la circa 35 de milioane de euro anul acesta, o suma similara cu cea de anul trecut, potrivit estimarilor lui Rene Rosenberg, CEO al Affichage Romania, unul dintre cei mai mari jucatori in domeniu.

"Sunt cateva opinii despre valoarea pietei. Multe cifre sunt prea mari ca sa fie reale, iar altele sunt prea mici, pentru ca ignora piata gri si este dificil sa o ingnori. Tind sa am incredere in parerile moderate, care sunt in jurul a 35 de milioane de euro", explica Rosenberg.

Estimarile pentru 2012 pentru piata de OOH erau estimate la circa 30-40 de milioane de euro.

Affichage Romania este o companie cu afaceri de circa 8 milioane de euro anul trecut si 60 de angajati.

"Cred ca cele mai importante tendinte anul acesta vor fi reglementarea si disciplina. Adica vom avea un cadru corect astfel incat inovatia sa se dezvolte asa cum trebuie. A treia tendinta este mai degraba o speranta si mai putin un trend si se refera la un echilibru in relatia dintre clienti, agentii si structurile de media"

Piata de media (achizita de spatiu publicitar) a fost estimata la circa 300 de milioane de euro anul trecut,in jur 63% din suma (aprox.190 de milioane de euro) fiind investita in reclame pe televiziune, conform agentiei de media Initiative.

Reclamele pentru televiziune sunt urmate de internet (cu 41 de milioane de euro), OOH (30 mil. euro), presa scrisa (23 mil. euro) si radio (18 mil. euro).

Printre competitorii Affichage Romania se numara Epamedia (Euromedia si Beta Cons) si Getica.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri