Leo Burnett este pentru al patrulea an consecutiv äAgentia anuluiô. I-au tinut insa piept cu succes GMP, Graffiti si Lowe
äDoua vorbe: o lupta mult mai strinsa decit credeau altii. Felicitari GMP si Loweô, a declarat Bogdan Naumovici, directorul de creatie Leo Burnett, cind a primit statueta pentru äAgentia anuluiô in cadrul galei de premiere a Festivalului AdĺOr, aflat la a sasea editie. Echipa lui a impartit äCel mai bun spot tvô, obtinut cu Batman, pentru Teletech, cu cei de la Mercury Promotions, realizatorii reclamei äDe-a v-ati ascunseleaô, pentru Autoritatea Nationala pentru Protectia Copilului si Adoptie.

äE foarte placut ca premiul se duce la o agentie care face putine spoturi tv si poate de aceea le face mai bineô, au spus reprezentantii Mercury. O situatie asemanatoare s-a intimplat si in cazul categoriei äCel mai bun Ad de presaô, statueta ducindu-se atit la Graffiti, pentru Magic FM, cit si la Lowe&Partners pentru Festivalul Dakino.

Halatul fara statueta

De altfel, competitia de anul acesta s-a dat intre Leo Burnett, GMP, Graffiti BBDO si Lowe&Partners. Echipa lui Naumovici a mai punctat cu Vaca de la Bergenbier, Stabilopozii si Turcu de la Prigat, agentia condusa de Felix Tataru a cistigat cu Posta Romana, Paxeladine, Effie si Grovana, iar Graffiti a mai obtinut statuete pentru Dacia si Wrigley. Au fost premiate, de asemenea, spotul la BRD, cu Nastase, Hagi si Nadia, realizat de ADDV Euro RSCG, printurile Saatchi&Saatchi de Autopromovare si Gradina de Sud, produsa de Gav Scholz&Friends. Chiar daca a fost la mare trecere printre consumatorii romani, äNebunulô de la Altex si äHalatul, halatulô nu au impresionat si invitatii straini.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5382&art=12930&cHash=b6874f3f11

Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri