Q: Cat de mare este atentia companiilor fata de crizele de comunicare si, mai ales, in raport cu modul in care acestea pot fi prevenite? Care este principala lectie pe care o putem invata din avalansa de subiecte negative din industria alimentara?

Raspund:

Jurnalistul: Claudiu Vrinceanu

Chiar daca rolul presei este sa informeze publicul si sa relateze evenimentele actualitatii, sa nu ignoram o realitate pe care o cunosc profesorii, consultantii, managerii si antreprenorii, in egala masura: intr-o situatie de criza este foarte adevarat aforismul jurnalistic conform caruia ziaristul abordeaza subiectul avioanelor care au un accident si nu pe cel al zborurilor care ajung la fix. Totusi, este esential de inteles ca jurnalistul nu este nici aliat, nici adversar al organizatiei afectata de criza, ci un profesionist al informatiei: el isi propune sa relateze faptele, de preferat inaintea celorlalti."

Claudiu Vrinceanu, autorul acestui articol, este redactor sef al publicatiei wall-street.ro.