Brand Connection s-a diferentiat la aceasta licitatie prin propunerea complexa, bine documentata si care a urmarit sa indeplineasca toate criteriile de evaluare solicitate in brief-ul de pitch. Acestea in conditiile in care brief-ul a fost extrem de detaliat, iar criteriile de evaluare au luat in calcul toate aspectele legate de strategie, de intelegerea produselor si, nu in ultimul rand, a ofertei financiare, a declarat Bogdan Spuza, directorul departamentului PR & External Relations UniCredit Romania.
Sunt convinsa ca ceea ce a dus la castigarea pitch-ului Unicredit a fost competenta echipei Brand Connection. si aceasta pentru ca avem o echipa care, desi tanara, este formata din profesionisti de media cu experienta de multi ani in domeniu. Coordonatorul proiectului este Crina Bibicu, Client Service Director Brand Connection, a carei expertiza media se combina cu experienta acumulata intr-o banca importanta din Romania, ceea ce ii ofera o viziune speciala asupra fenomentului bancar romanesc, a precizat Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: