Grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania, condus de Bogdan Enoiu, l-a numit pe Nir Refuah, fostul vicepresedinte de creatie al McCann Digital Tel Aviv, ca director general al MRM Worldwide Romania, divizia de digital a grupului.
Refuah va coordona o echipa de peste 30 de oameni si va lucra pentru clienti precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Dorna, Burn, Cappy), KFC, Pizza Hut, MasterCard, Nutline, Doncafe, Kandia (Kandia, ROM, Magura).

“Nir vine din viitor. Experienta sa in startupuri de tehnologie si in media digitala este unica in Romania si in regiune. Israelul este o piata foarte dezvoltata din punct de vedere al tehnologiilor digitale, si orice import de talent de acolo va ajuta piata din Romania sa avanseze”, a declarat Adrian Botan, managing partner McCann Bucuresti.

Managerul are peste 15 ani de experienta in publicitate, este fondator si CEO al Othello, prima retea de socializare din Israel dedicata jurnalistilor si artistilor, si a fost redactor sef al portalului Tapuz si manager de dezvoltare a continutului la Walla Communications.

Incepand cu 2008, a ocupat pozitia de vicepresedinte de creatie la McCann Digital Tel Aviv, contribuind la dezvoltarea strategiilor de publicitate in digital si interactiune social media pentru brandurile din portofoiul agentiei.

Pe parcursul carierei sale, Nir a castigat peste 30 de trofee la cele mai importante festivaluri internationale de publicitate, printre care Cresta Awards, Golden Drum, London International Awards, New York Festivals, Epica, Eurobest, One Show.

“Sunt foarte incantat de faptul ca de acum fac parte din industria de publicitate din Romania. Pentru mine, digitalul este cel mai interesant mediu – nimeni nu a adormit navigand pe internet, nu-i asa? Obiectivul meu in Romania este sa ajut piata de digital si clientii McCann si MRM sa faca trecerea de la o lume a adaptarilor si a bannerelor online, la digital brand building si storytelling. De la campanii pe termen scurt, la platforme si comunitati pe termen lung si sa maximizez eficienta acestui mediu pentru clienti”, a declarat Nir Refuah, director general al MRM Worldwide Romania.

Agentia este parte din grupul McCann Worldgroup Romania, al patrulea grup de comunicare de pe piata locala cu afaceri de circa 55,5 milioane de euro in 2011. Compania este parte a grupului condus de Bogdan Enoiu, unul dintre cei mai cunoscuti oameni de publicitate din Romania, alaturi de agentia de publicitate McCann Erickson, agentia de media Universal McCann, cea de marketing experiential Momentum si de cea de relatii publice McCannPR.

Printre clientii agentiei se numara: Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Dorna, Burn, Cappy), KFC, Pizza Hut, MasterCard, Nutline, Doncafe, Kandia (Kandia, ROM, Magura).

Compania a avut afaceri de 0,8 milioane de euro in urma cu doi ani, conform celor mai recente date de la Ministerul de Finante.
Reteaua globala MRM Worldwide face parte din McCann WorldGroup si are 64 de birouri in 37 de tari.

Sursa foto: McCann Worldgroup Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri