Tinerii care au 18 ani cumpara branduri alimentare romanesti in proportie semnificativ mai mica decat cei din generatiile anterioare (31,8% fata de 56,2%), iar aproape jumatate dintre ei declara ca le este indiferent ce fel de branduri cumpara, conform unui studiu realizat de Rogalski Damaschin Public Relations pe platforma iVox.ro.

Pentru studiul Generatia BAC 2013 au raspuns peste 2.000 de tineri cu varsta de 18 ani.

In jur de 56% dintre cei care au absolvit liceul anul acesta nu si-ar face cumparaturile zilnice online si sunt mari amatori de promotii, 91,07% dintre ei declarand ca isi schimba decizia de cumparare in fata raftului datorita unei reduceri la un anumit produs.

Pe de alta parte, „Generatia BAC 2013” are un sentiment de mandrie privind apartenenta europeana intr-o masura mai mare decat generatiile anterioare (77% fata de 69,1%).

In acelasi timp, considera ca stilul lor de viata este mai bun decat al majoritatii oamenilor pe care ii cunosc (61,02%), cu o treime mai mult decat respondentii din generatiile anterioare (42,6%).

Tinerii care au 18 ani declara ca practica cel putin 30 de minute de miscare in fiecare zi, in proportie semnificativ mai mare decat generatiile anterioare (45,5% fata de 26%).

De asemenea, ei considera intr-o masura mai mare decat generatiile anterioare ca lumea showbizului ne influenteaza perceptia asupra frumusetii (58,8% fata de 41% in cazul respondentilor cu varsta mai mare decat ei).

Sursa foto: http://www.romautentic.ro/despre-rom/istoria-rom/

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Made in Ro: primul muzeu de publicitate si branduri romanesti