Cei mai importanti jucatori de pe piata autohtona care comercializeaza electronice, electrocasnice si produse multimedia accelereaza procesul de relansare a identitatii proprii.
Astfel, pe o piata tot mai competitiva, Altex, liderul pietei de electronice, electrocasnice, IT&C, a anuntat astazi schimbarea identitatii in cadrul unui proces de rebranding inceput de mai bine de un an.

Noua identitate este implementata de Landor, compania specializata in servicii si consultanta de brand, liderul mondial in domeniu. Dezvoltarea conceptului care sta la baza procesului de rebranding a retailerului de electronice si electrocasnice Altex a costat cateva sute de mii de euro, iar implementarea noului concept in toate magazinele Altex va cere o investitie ce se cifreaza la catve milioane de euro.

"Am inceput sa lucram in urma cu un an si jumatate, iar noua identitate vizuala creata in jurul literei simbolice "A", este capabila sa transmita poztionarea, conceptul Altex si semnificatia sa," declara Ruxandra Voda, CMO Altex.

Campania de comunicare este sustinuta si de un nou spot TV - cuscrii - care poarta semnatura Leo Burnett si care pastreaza aceeasi nota simpatica si prietenoasa pe care o au, de altfel, toate spoturile Altex.

"Noul spot TV vorbeste simplu, in romana si cat se poate de clar faptul ca Altex este un brand pur romanesc care ofera exact ce isi doresc mai mult clientii romani," a declarat Bogdan Naumovici, Director de Creatie Leo Burnett.

In cazul fiecarei companii exista momente in care trebuie sa se reinventeze. "Cea mai scurta definitie posibila este aceea care spune ca rebrandingul este activitatea care duce la schimbarea perceptiei fata de un brand," declara pentru Wall-Street Stefan Liute, Strategy Director la Grapefruit.

Asa cum se desfasoara ele astazi, procesele zise de rebranding variaza foarte mult in continutde la un simplu make-up vizual si o campanie de comunicare in masa care striga new and improved pana la o schimbare din temelii a afacerii respective. "Un proces serios de rebranding include obligatoriu o etapa de revizuire a strategiei de brand, etapa care se finalizeaza cu un plan ce guverneaza mai apoi implementarea schimbarilor de identitate si a discursului brandului, comunicarea interna si externa si evaluarea rezultatelor rebrandingului," explica Stefan Liute.

Altex a anuntat ca a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri (fara TVA) de 275 de milioane de euro si un profit net de 7,5 mil. euro. Astfel, afacerea Altex aproape s-a dublat comparativ cu 2004, cand a raportat afaceri de aproximativ 146 mil. euro .



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri