ANAF va trimite la cursuri angajatii din aparatul central si teritorial pentru a invata tehnici de comunicare externa, comunicare de criza si relatii publice, contractul atribuit in urma unei licitatii, cu o valoare de circa 200.000 lei, revenind unei asocieri de doua firme.
ANAF a organizat o licitatie deschisa, in cadrul careia a primit 17 oferte, dintre care cinci au fost admise, anunta Mediafax.

Contractul, in valoare de 195.500 de lei, fara TVA (242.420 lei cu TVA), a fost atribuit, in functie de pretul cel mai mic oferit, asocierii de firme International Consulting Expertise din Bucuresti si East West Consulting din Belgia sucursala Bucuresti.

Cele doua firme, care au sediu comun in Bucuresti, fac parte din grupul grupul european de interese economice International Consulting Expertise (ICE), care mai cuprinde firmele European Consultants Organisation (Belgia) si Resources & Logistics (Franta).

International Consulting Expertise este controlata de Linck Christian Mamrie Eugene Emile, cetatean belgian, in proportie de 70%, si Tanase Cristiana Gabriela - 30%, potrivit datelor disponibile la Registrul Comertului. Institutia nu dispune de informatii privind asociatii East West Consulting, imputernicita fiind Mihaescu Daniela Anda.

International Consulting Expertise are o experienta de opt ani in servicii de consultanta si management pentru administratia publica centrala din Romania in domenii precum fonduri structurale si de coeziune, evaluari de proiecte si programe, dezvoltare regionala, reforma administratiei publice (intarire institutionala, dezvoltarea capacitatii administrative, politici publice, strategii, instruire, transfer de experiza, organizare de vizite de studiu, workshopuri etc.) sau achizitii publice.

Printre clientii companiei se numara Ministerul Afacerilor Europene, Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala a Penitenciarelor, Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Institutul National de Administratie sau Scoala Nationala de Grefieri.

Cursurile de formare profesionala pentru angajatii ANAF sunt parte a proiectului "Dezvoltarea unui parteneriat viabil intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si beneficiarii directi ai serviciilor furnizate de aceasta - premisa a eficientizarii sistemului de colectare a veniturilor publice", derulat in cadrul Programului Operational "Dezvoltarea Capacitatii Administrative", finantat de Fondul Social European.

ANAF deruleaza un proiect de reorganizare si modernizare, finantat de Banca Mondiala cu 70 milioane euro, care are ca scop cresterea eficientei in colectarea impozitelor si a contributiilor sociale, a disciplinei fiscale si reducerea birocratiei.

Guvernul a convenit cu Fondul Monetar International, Comisia Europeana si Banca Mondiala ca ANAF sa fie reorganizata, activitatea celor 221 de administratii financiare urmand sa fie concentrata in 8 directii regionale si 47 de birouri locale.

Executivul a avizat, la sfarsitul lunii iunie, infiintarea Directiei Antifrauda, care va functiona inclusiv sub supravegherea Parchetului de cercetare penala, prin preluarea activitatii Autoritatii Nationale a Vamilor si Garzii Financiare.

Fiscul a anuntat, la inceputul lunii august, ca unii functionari publici vor primi preavize, ca parte a procesului de reorganizare a institutiei, si vor putea opta pentru ocuparea unor locuri de munca vacante, selectia urmand sa fie facuta prin concurs daca cel putin doua persoane aleg acelasi post. ANAF nu a precizat insa cati functionari vor primi preavize.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri