Contul de comunicare al site-ului de anunturi generaliste gratuite Mercador.ro a fost castigat de PrSteps, o agentie fondata anul acesta care este specializata in comunicarea brandurilor tehnologice si de comert electronic.
“Am ales PrSteps pentru experienta echipei in comunicarea brandurilor online si pentru ca au aratat, inca de la bun inceput, o intelegere corecta si imediata a sectorului in care Mercador.ro activeaza si a obiectivelor noastre de business”, mentioneaza Cristina Gheorghitoiu, manager de business in cadrul Mercador.ro.

Lansat in 2010, Mercador.ro face parte din cadrul Allegro Group Romania, alaturi de Autovit.ro, Fashiondays.ro si Compari.ro.

Site-ul ofera utilizatorilor posibilitatea de a publica anunturi de vanzare gratuite in orasul lor sau in regiunile apropiate. Pe Mercador.ro sunt publicate 850.000 de anunturi lunar (dintre care 350.000 sunt noi) in domenii precum imobiliare, auto, electronice si electrocasnice, produse de moda si pentru copii, articole sportive, obiecte pentru casa si gradina si multe altele.

Agentia PrSteps a fost fondata la inceputul acestui an de catre Alexandra Dumitru (27 de ani), manager de proiect in cadrul Fundatiei VentureConnect, si Iuliana Butuc Cerchez (37 de ani), fost jurnalist de business si fost corporate affairs officer in cadrul Gecad- grup fondat de Radu Georgescu, unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori din domeniul IT.

Printre clientii agentiei se numara: Elefant.ro, Entersoft Romania, Avangate, Gecad Net, Gecad Group, Softelligence si Fundatia VentureConnect.

Piata romaneasca de relatii publice este estimata la in jur de 30 de milioane de euro, iar cei mai mari jucatori in domeniu sunt McCann PR, Graffiti PR, Nicola Porter Novelli, GMP PR si Oxygen PR.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri