La finalul editiei 2006 a Olimpiadelor Comunicarii, agentia de publicitate Leo Burnett Romania a incheiat procesul de selectie pentru acordarea celor doua burse la Leo Academy 2006. In urma discutiei realizata cu echipa castigatoare la proba advertising, organizatorii Leo Academy au selectat doua persoane care vor participa in luna noiembrie, la cursurile sustinute de agentia Leo Burnett Romania.

Bursele au fost acordate Alexandrei Pop (foto text articol) si Oliviei Basag (foto fata), doua dintre castigatoarele locului I la proba de advertising in cadrul Olimpiadelor Comunicarii din acest an, ambele studente in anul II la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice " David Ogilvy".

Prin aceasta bursa mi s-a oferit oportunitatea sa lucrez si sa invat de la specialisti in domeniul publicitatii. E mare lucru sa am la baza viitoarei mele cariere in publicitate experienta Leo Academy. Aveam tot entuziasmul din lume sa lucrez in publicitate iar acum faptul ca am primit aceasta bursa nu face decat sa ma motiveze si sa ma entuziasmeze si mai mult sa continui pe acest drum, explica Alexandra.

Echipa Father a castigat prima pozitie in cadrul probei de Advertising, cu o Campanie de Reintegrare a Oamenilor de Afaceri n Societate. Conceptul prezentarii a fost imediat agreeat de catre client, care s-a declarat incantat de prezentare echipei: Cititorii Wall-Street sunt "workaholics" si isi petrec cea mai mare a timpului la birou, uitand de multe ori de celelalte lucruri importante in viata. Ca om de afaceri, in momentul in care fetele mi-au prezentat conceptul, am resimtit foarte puternic acest sentiment si m-am regasit perfect in ideea campaniei, a spus Mihai Seceleanu, CEO Wall-Street.

Scoala de publicitate Leo Academy initiata si organizata pentru prima oara in 2005 de Leo Burnett Romania se va desfasura anul acesta in perioada 30 octombrie 16 noiembrie, aplicatiile putand fi submise in intervalul 1-15 octombrie direct pe site-ul www.leoacademy.ro.

Leo Academy este un training intensiv dedicat tinerilor pasionati de publicitate, iar obiectivul este de a completa cunostintele teoretice dobandite de tinerii absolventi din institutii de invatamant de specialitate sau prin studiu individual si de a-i ajuta sa faca primii pasi seriosi in acest domeniu fata de care manifesta interes.

Leo Burnett se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania.

Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la AdOr, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri