Reprezentantii companiei F64 au organizat o campanie de PR stunt, prin care au reusit sa atraga vizibilitatea mediei prin crearea unei eveniment in care oficialii firmei urmau sa anunte atragerea unui investitor in actionariat.

Compania F64, cu o cifra de afaceri de 18 milioane de euro, anunta vineri ca va fi preluata de un investitor strain, la 12 ani de la lansare, iar astazi au organizat o conferinta de presa in care au precizat ca cel care a cumparat compania este...Mos Craciun.

Organizatiile cauta publicitate sau mentionarea in articole prin pregatirea unor evenimente care atrag continut editorial. Un proiect de tip "PR stunt", asa cum a fost cel organizat de reprezentantii F64, poate fi un eveniment pregatit de o institutie pentru a atrage atentia cu scopul de a comunica o cauza sau mesaje-cheie pentru respectiva organizatie.

"Scopul a fost unul umanitar - Mos Craciun, noul «actionar» al F64.ro va oferi cadouri copiilor din zone defavorizate", au declarat oficialii companiei, in fata unei sali pline de jurnalisti ce inca nu se dezmeticeau din "farsa".

Citeste si:
Alecsiu, F64: Urmatorul pas, extinderea internationala. Ne relansam
Alecsiu, F64: Urmatorul pas,...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Rezultate mixte in eCommerce pe 2018: Cine au fost castigatorii?