Societatea Romana de Televiziune (SRTv) confirma participarea la Eurovision si in 2014, melodia care va reprezenta Romania la acest concurs european urmand sa fie aleasa in cadrul selectiei nationale ce se va desfasura pe 1 martie, potrivit Mediafax.

TVR considera ca "Romania si romanii merita eforturile financiare necesare pentru a participa la acest eveniment important".

Concursul cantecului european Eurovision se va desfasura, in acest an, la Copenhaga (Danamarca), pe 6, 8 si 10 mai. Pe 20 ianuarie va avea loc tragerea la sorti a tarilor participante

Eurovision Song Contest 2014 se va desfasura in Copenhaga, dupa ce editia de anul trecut a concursului a fost castigata de Emmelie de Forest, reprezentanta Danemarcei, cu piesa "Only Teardrops".

Eurovision este o competitie muzicala internationala, organizata de European Broadcasting Union (EBU), cea mai mare asociatie a televiziunilor publice din Europa. Prima editie a avut loc in 1956, la Lugano, in Elvetia. Difuzat fara intrerupere, timp de 58 de ani, show-ul a devenit unul dintre cele mai longevive si mai urmarite programe de televiziune din lume. Printre artistii care au urcat, de-a lungul anilor, pe scena Eurovision se numara: ABBA, Julio Iglesias, Celine Dion, Johnny Logan.

Cele mai bune performante ale Romaniei la acest concurs au fost: de doua ori locul al treilea (Luminita Anghel & Sistem - Kiev, 2005; Paula Seling si Ovi - Oslo, 2010) si o data locul al patrulea (Mihai Traistariu - Atena, 2006).

Melodia romaneasca cu cel mai mare punctaj obtinut in finala Eurovision (172 de puncte) este Tornero, compusa de Eduard Circota si interpretata de Mihai Traistariu.

Sursa foto: http://www.eurovision.tv/page/press/photo-downloads?gal=93983&type=Press

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri