Ideea de la care porneste o campanie de promovare este cel mai important lucru in publicitate, pentru ca, altfel, degeaba ai cel mai mare buget din lume. Nu vei avea nicio sansa sa reusesti sa-I impresionezi pe oameni, a declarat Jacques Seguela, unul dintre cei mai cunoscuti oameni din publicitate la nivel mondial, prezent la Bucuresti cu ocazia Forumului de afaceri regional „Franta - Europa de Sud-Est”, organizat de Misiunea Economica UBIFRANCE a Ambasadei Frantei si grupul de consultanta si servicii informatice Pitech+Plus.

Declaratii Jacques Seguela in cadrul conferintei „Jacques Seguela, Fils de pub 2.0”:

Google creeaza cel mai mare stat privat din lume.

In era internetului, consumatorul, care inainte era spectator, acum este actor. Aici este marea revolutie, suntem intr-o dictatura a consumului, intr-o dictatura a comunicarii participative si a consumului.

Publicul este creator al mesajului. Mesajul are acum propria putere de a ajunge la ceilalti.

Astazi, puterea unei idei sta in capacitatea ei de a se autodifuza, isi creeaza propria energie pentru ca difuzarea e gratuita. Este vorba de revansa ideilor in fata banilor. Daca nu ai o idee buna, degeaba ai cel mai mare buget, nu ai nicio sansa in publicitate.

Cine este Jacques Seguela:

In varsta de 80 de ani, Jacques Seguela are o cariera de aproximativ 45 de ani in publicitate si este cofondator al agentiei de comunicare RSCG. In 1991, RSCG a fost cumparata de Eurocom, cea mai mare agentie franceza la vremea respectiva si a devenit Euro RSCG Worldwide. In 1996 Eurocom devine Havas Advertising, iar in 2005 Seguela preia functia de vicepresedinte al Havas, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel global.

A luat parte la derularea a peste 1000 de campanii, dintre care 20 prezidentiale, oferind de-a lungul anilor consiliere pentru politicieni precum Emil Constantinescu, Francois Mitterrand, Lionel Jospin, Ehud Barak sau Aleksander Kwasniewski.

Este cunoscut pentru lansarea produselor fara marca ale Carrefour, o campanie publicitara votata in anii '70 de catre francezi drept cea mai buna din ultimii 30 de ani. A creat, de asemenea, campanii publicitare pentru marci de lux precum Louis Vuitton, reteaua de magazine Le Printemps, lantul de magazine de optica Afflelou, blazoanele salbatice pentru Citroen sau Carte Noir cu a sa cafea numita Dorinta.

A scris 27 de carti, dintre care poate cea mai cunoscuta este „Fils de pub”, care s-a impus drept un manual de referinta pentru industria publicitatii. De asemenea, a lucrat cativa ani ca jurnalist la publicatiile France Soir, Paris Match si televiziunea ORTF.

Sursa foto: www.jacques-seguela.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri