Cantaretul CRBL si Razvan Simion, unul dintre prezentatorii emisiunii "Neatza cu Razvan si Dani", se implica intr-o campanie creata de brandul de ingrijire a locuintei Cif si agentia de publicitate McCann Bucuresti prin care cele doua companii incearca sa-i protejeze pe copii de agresivitatea verbala.

Peste jumatate dintre copiii si tinerii intervievati au fost implicati intr-un caz de violenta verbala, iar locul unde acesta s-a desfasurat fiind, in ordinea indicarii: pe strada, in cartierul in care locuiesc, la scoala si pe strada, in alt cartier decat cel in care locuiesc, potrivit unui studiu demarat de Organizatia Mondiala a Sanatatii, in 2010, in mediul scolar din Romania.

„Putem controla mesajele la care sunt expusi copiii: le limitam accesul la televizor sau la calculator, le alegem gradinita, scoala, prietenii, activitatile din timpul lor liber. Insa strazile, locurile pe care copiii le vad in fiecare zi, sunt imposibil de controlat. Mesajele de pe pereti, de pe garduri sau usi, nu pot fi inlaturate din fata lor. Mesaje agresive si discriminatorii, cuvinte vulgare apar peste noapte, iar copiii le vad, le invata si le folosesc”, afirma oficialii McCann Bucuresti.

Astfel, Cif si McCann Bucuresti vor lansa in cateva saptamani o campanie despre care reprezentantii agentiei de publicitate au declarat ca este „una dintre cele mai curajoase initiative din tara noastra”.

Intrebati de wall-street.ro despre continutul noii campanii, acestia nu au oferit detalii.

Citeste si:
Oamenii vor sa fie ambasadori de idei, nu de branduri
Catalin Dobre, McCann...

Insa, in acelasi comunicat de presa scrie ca initiativa va fi lansata „pentru a limita expunerea celor mici la agresivitate, pentru a-i feri de interactiunea cu mesajele vulgare si discriminatorii din fata blocului, de pe peretele din curtea scolii, de pe gardurile parcului preferat”.

In ce crezi ca va consta noua campanie Cif? Va incerca brandul de ingrijire a locuintei sa curete mesajele de pe peretii si gardurile din oras?

McCann Erickson Romania are clienti precumThe Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman, Caroli, Mega Image, KFC. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Momentum, UM, McCann PR si MRM Worldwide. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Radio 21: Asculta muzica intr-o singura casca. iti salveaza viata