Dupa ce anul trecut spotul publicitar in care o serie de adulti dansau in fata unei oglinzi in care apareau de fapt sub forma unor bebelusi a fost cel mai vizionat clip de pe YouTube, brandul de apa Evian a lansat anul acesta un nou spot inspirat de data aceasta din filmul Spider Man, scrie AdWeek.

Noul clip publicitar al producatorului francez de apa pare sa fie urmatorul hit pe YouTube. In spot apar un adult imbracat in Spider Man care danseaza alaturi de varianta sa in miniatura, in timp ce folosesc drept “loc de joaca” New York City.

De-a lungul timpului spoturile publicitare realizate de catre Evian s-au bucurat de o popularitate uriasa, cum este cazul celui lansat in anul 1998, in care cativa bebelusi dansau in sincron in apa sau cel din 2009, unde bebelusii dansau pe role. Mai mult, clipul difuzat anul trecut pe YouTube – Baby&Me – a reprezentat cea mai vizualizata reclama pe YouTube, cu peste 80 de milioane de vizionari pana in prezent.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri