Scala JWT, una din agentiile de comunicare cu cea mai rapida dezvoltare in Romania, introduce o schimbare importanta in echipa de management, in concordanta cu noua ofensiva strategica a companiei. Petra Hoyos, CEO, a anuntat ca Matthew Dezzani (foto), pana de curand Business Development Director la Scala JWT, a fost numit Managing Director.

Dupa ce Scala JWT si-a intarit echipa de creatie cu Mark Walton, castigator al multor premii de creatie, pentru a imbunatati produsul oferit de agentie si pentru a recruta tinerele sperante pentru creatie, client service si productie, Dezzani a fost insarcinat sa ridice agentia la urmatorul nivel de competenta in materie de client service si strategie.

Brief-ul lui este sa lucreze indeaproape cu departamentele de Creatie si Client Service pentru a dezvolta si implementa cele mai puternice solutii de creatie pentru clientii agentiei - printre care se numara Bancpost, Unilever, Kraft, Nestle, Evenimentul Zilei si Euroline, precum si coordonarea initiativelor new business.

Pana acum, agentia a fost condusa de Victor Dobre din 1999. Victor a condus agentia cu foarte mare eficienta timp de sapte ani si ii multumim pentru toata straduinta si dedicarea lui, insa a decis sa urmeze un nou drum in cariera lui, unde cu siguranta va excela de asemenea, spune Petra Hoyos.

Dezzani si-a inceput cariera la Londra in 1994 unde a lucrat pe Vodafone la Warman & Bannister si a continuat sa lucreze in publicitate pe parcursul a 13 ani pe trei continente. Casatorit din 2000 cu o romanca, a petrecut ultimii sase ani in Kuwait alaturi de Grupul WPP, unde a condus patru companii de comunicare: Bates Kuwait (ATL), 141 Worldwide (BTL & Marketing), Burson Marsteller (Relatii Publice) si PanGulf Media (parte din Grupul M). Inainte de a pleca in Kuwait, Dezzani a lucrat cu echipa din Bucuresti Bates Saatchi & Saatchi, ulterior fiind direct implicat in procesul de separare a agentiei si crearea biroului Bates Romania.

Sunt foarte entuziasmat de aceasta noua provocare. Cum am mai spus, calitatea creatiei in Romania se dezvolta pe zi ce trece si de-abia astept sa lucrez cu echipa si clientii nostri, sa gasim modalitati mereu mai eficiente de a comunica cu consumatorul. Scopul meu este simplu: sa construiesc si sa sprijin permanent o atmosfera care sa stimuleze idei care vor face consumatorul sa petreaca mai mult timp cu marcile clientului. E timpul sa incetam sa-l mai distragem de la lucrurile care ii intereseaza si sa devenim ceea ce-l intereseaza, a spus Dezzani.

Agentia de publicitate Scala JWT a fost infiintata in 1996. JWT este cotata drept cea mai mare agentie de publicitate din S.U.A. si a patra retea full-service ca marime din lume. JWT se numara printre pionierii publicitatii, stabilind cateva premiere precum crearea primului media shop, a primului testimonial si a primei reclame in presa. JWT face parte din Grupul WPP .
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri