Grupul Leo Burnett a lansat pe piata locala agentia specializata in shopper marketing si brand activation Arc.

Arc va oferi solutii de brand activation, de la strategie, creatie, dezvoltare si implementare pentru campanii de shopper, pana la media&digital shopper experience. “Vom raspunde nevoilor unei piete din ce in ce mai complexe, care cere mesaje tot mai specifice, mai relevante, mai utile pentru decizia de achizitie”, a declarat Stefan Iordache (foto), CEO Leo Burnett Group.

Noua agentie va fi condusa de Liviu Toader, secondat de Codrina Ciubotaru, in calitate de client service director. “Shopper-ul de astazi este diferit de shopper-ul de ieri. Este un individ sofisticat, cu posibilitati virtual nelimitate de informare si alegere. El nu este singur, ci face parte dintr-o comunitate, in care dialogul dintre membri este mai facil ca oricand, datorita tehnologiei. Daca in trecut consumatorul devenea shopper doar in momentul in care pasea in magazin, iar o simpla prezenta la raft a unui produs ii asigura acestuia succesul, astazi delimitarea dintre consumator si shopper devine din ce in ce mai neclara. Tehnologia tot mai accesibila si mai performanta ii permite consumatorului o transformare instantanee in shopper: el se poate informa si poate cumpara oricand, orice si de oriunde”, a declarat Liviu Toader.

Arc Worldwide numara in prezent 32 de birouri la nivel international.

Citeste si:
30 de milioane de mici vor 'sfarai' pe gratare in minivacanta de 1 Mai
30 de milioane de mici vor...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
CSALB: Rata de refuz a bancilor a scazut la jumatate