Campania publicitara, care a dus la infiintarea unui dispozitiv portabil, a castigat marele premiu la categoria Mobile a Festivalului International al creativitatii de la Cannes Lions. Premiul cel mare a mers la Nivea "Sun Block Ad”, creata de FCB Brasil.

Ideea celor de la Nivea Sun pentru piata braziliana a venit sub forma unei reclame intr-o revista, in care era atasata o bratara dintr-un material rezistent la apa, facuta special pentru copii. Cu ajutorul unei aplicatii speciale, Nivea Protégé, conectata la bratara, utilizatorul poate stabili pe smartphone distanta la care copilul se poate indeparta inainte ca alarma sa se declanseze. Aceste reviste speciale au fost destinate tinerelor mame care locuiesc pe langa plajele din Rio de Janeiro.

Potrivit Media Post, Jamie Robinson, presedinta juriului si directorea executiva de creatie al Pereira & O'Dell, a declarat ca aceasta idee a prins foarte bine la public. Dupa cum a mentionat jurata Stephanie Sarofian, campania a reprezentat modul in care "mobilul devine omniprezent in vietile noastre".

Nivea a vrut sa-si extinda campania cu mesaje de protectie si pe alt plan, si anume cazurile copiilor care se pierd pe plaja. Rezultatul campaniei a dus la combinarea noii tehnologii cu mass-media traditionala pentru a le veni in ajutor parintilor.

Aplicatia Nivea Protégé poate fi descarcata fie de pe App Store, fie de pe Google Play.

Citeste si:
Ea vrea sa promoveze la nivel global romancele din creativitate
Ea lanseaza prima platforma...

Opt din zece persoane, care au vazut bratara in revista, au descarcat aplicatia si chiar si dupa terminarea campaniei, acestia au continuat sa foloseasca dispozitivul pentru copii. In urma campaniei, Nivea Sun Kids a ajuns pe primul loc in topul vanzarilor pe acest segment pentru prima data, cu o crestere a vanzarilor de 62% in Rio de Janeiro.

Sursa foto: YouTube.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Argint la Cannes Lions 2019 pentru campania "Internet vs. Rezidentiat"