Discovery Networks a anuntat ca gestioneaza vanzarile de publicitate pentru canalul Eurosport in Romania. Echipa Discovery Romania asigura vanzarea spoturilor standard, dar si a pachetelor de sponsorizare pentru Barclays Premier League, arata un comunicat de presa emis de Discovery.

Echipa de vanzari din Romania a Discovery Networks gestioneaza vanzarile de spoturi si solutii non-standard pentru Discovery Channel, TLC si Animal Planet de aproximativ sase ani, iar acum Eurosport completeaza acest portofoliu.

Eurosport a inregistrat o crestere de 33% a audientei in perioada ianuarie-iunie 2014, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Recent, finala feminina de la Roland Garros a generat audiente record in istoria Eurosport, cu o cota de piata de 18,21%, fiind al doilea cel mai urmarit canal la momentul respectiv.

In Romania, Eurosport a achizitionat drepturile de transmisie pentru Barclays Premier League pana in 2016. Canalul este prezent in ofertele tuturor operatorilor de cablu din Romania.

Citeste si:
Discovery: Premiera "Dezastrul din Colectiv" este pe 13 martie
Documentarul "Dezastrul din...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Eurosport anunta lansarea noului website eurosport.ro