In plin sezon al lansarilor de bauturi racoritoare, piata romaneasca se imbogateste cu noi game. Compania Coca-Cola Romania lanseaza pe piata interna o serie de sucuri racoritoare necarbonatate cu arome de fructe din gama Cappy - Ice Fruit, in trei combinatii Orange&Grapefruit, Red Fruits si Multivitamin.
Piata bauturilor racoritoare necarbonatate din Romania reprezinta 9% din totalul pietei bauturilor racoritoare (fara alcool) si ocupa locul trei ca volum, dupa bauturile racoritoare carbonatate si apa.

Evolutia pietei bauturilor racoritoare necarbonatate a cunoscut o dezvoltare sustinuta, in crestere cu 56%, in mai 2006, fata de aceeasi luna a anului trecut (conform raportului MEMBR - mai 2006).

"In cadrul acestei cresteri, brandul Cappy este lider de piata, conform raportului MEMBR din luna mai a anului 2006. Vanzarile Cappy au cunoscut o evolutie spectaculoasa de la an la an: din 2001 si pana in 2005, cresterea anuala compusa fiind de 37%. Tendinta actuala a consumatorilor este de a se indrepta catre produsele din categoria premium si, de aceea, consideram ca lansarea Cappy Ice Fruit se face intr-un moment oportun", sustine Nicoleta Enache, Senior Brand Manager Noncarbonated Beverages pentru Coca-Cola Romania, Bulgaria si Moldova.

Sucurile Cappy au fost produse si comercializate initial de compania Minute Maid, infiintata in orasul american Boston in 1945 si recunoscuta in intreaga lume pentru ca a inventat procesul modern de fabricatie a sucurilor de fructe.
In anul 1960, Compania Minute Maid, acum lider mondial al pietei sucurilor de fructe, a devenit divizie a Companiei Coca-Cola.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri