Televiziunea pentru copii Disney Channel va avea, din 21 iulie, in Romania, un nou logo, care contine semnatura fondatorului companiei WaltDisney si forma realizata din cele trei cercuri reprezentative pentru personajul Mickey Mouse.

In plus, noul branding reflecta trecutul Disney, in special semnatura lui Walt Disney ca parte integranta din logo si gestul marcant al scrierii literei 'D' ce este utilizat in toate tipurile de media.

Toate promo-urile, clipurile de identitate si cele privind recomandarile de programe vor afisa noul logo, stil grafic si paleta de culori. In timp ce logo-ul si identitatea vizuala se schimba, promisiunea canalului, valorile brandului si continutul mult indragit nu se modifica.

In EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), noul branding a fost dezvaluit pentru prima data cu ocazia transferului Disney Channel Germania de la varianta pay-TV la free-to-air in ianuarie 2014. Tot in aceasta regiune, Disney Channel este disponibil in 21 limbi si 18 fluxuri vizuale din 117 tari si ajunge astfel in peste 139 milioane de gospodarii cu un total de 24 canale.

In decembrie 2013, Disney Channel s-a situat pe locul 3 in topul canalelor pentru copii in 11 din 15 tari masurate si pe locul 1 in Portugalia, Polonia, Ungaria si Romania. La nivel global, portofoliul de canale aflate sub managementul Disney Channels Worldwide este disponibil in 164 tari/teritorii cu 79 fluxuri vizuale, in 34 limbi, adica 110 canale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri