Cable Direct si Discovery Channel au oferit agentiilor de media un spectacol neconventional de prezentare a noii imagini a postului. Lansarea semnalului Discovery Channel dedicat exclusiv publicului din Romania deschide noi oportunitati de promovare pentru clientii de publicitate locali.
Incepand cu 1 iulie 2006, Discovery Channel a evoluat catre o noua etapa - a devenit mai personal, mai provocator si mai accesibil atat publicului romanesc cat si clientilor de publicitate locali.

Prin spectacolul sustinut de tinerii actori Mihai Baranga, Richard Bovnovscky, Geta Marin si Nicolae Nastasia, sub umbrela conceptului pauza publicitara romaneasca, agentiile au facut cunostinta cu noua oferta media, mai generoasa si flexibila, a Discovery Channel. Postul asigura programe de calitate intr-o noua abordare, mai aproape de spiritul local. Pe aceeasi directie se inscriu si calupurile publicitare, personalizate nevoilor pietii din Romania.

Creativitatea postului Discovery Channel este acum la dispozitia clientilor din Romania. Postul permite dezvoltarea de programe, campanii cu spoturi, mini-serii locale si promo-uri localizate. In plus Discovery Channel ofera posibilitati extinse de promovare neconventionala. Sponsorizarile asigura asocierea directa a brandurilor clientilor cu continutul programelor postului, iar vignettele (mini programe), relevante in mod direct pentru consumator, ofera posibilitati suplimentare. Noua pauza publicitara romaneasca a postului Discovery Channel este o unealta de marketing ce completeaza publicitatea traditionala.

Lansarea semnalului romanesc Discovery Channel este o schimbare pe care o asteptam de foarte mult timp. Apar noi oportunitati, mai putin conventionale si mult mai creative pentru promovarea clientilor nostri, a declarat Vlad Tudosie, Managing Director Cable Direct.

Dorota Zurkowska-Bytner, Director Regional de Vanzari Discovery Channel pentru Europa Centrala si de Est, declara: Suntem bucurosi ca putem oferi clientilor nostri din Romania o gama extinsa de oferte ce include posibilitati de promovare non-standard. Consideram ca noua noastra oferta satisface nevoile pietii si va determina o crestere a cererii pentru acest tip de pachete, advertiserii locali putand beneficia de acum de toate avantajele incluse. Acest lucru s-a intamplat si in cazul lansarii semnalului local in Ungaria, in cursul anului trecut.

Semnalul unic al postului pentru Romania are un aspect personalizat on-air pentru publicul romanesc, prin selectarea din cadrul ofertei internationale a celor mai relevante programe pentru publicul autohton si realizarea unor programe adaptate pietii locale. Telespectatorii beneficiaza de subiecte reprezentative intr-un mod emotionant si distractiv, programul este prezentat integral in limba romana iar grila este definita in acord cu preferintele de vizionare ale publicului autohton.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri