Incepand cu luna iulie, Brandbuilders prima editura din Romania specializata in carte de marketing si advertising lanseaza lucrarea autorului Guy Kawasaki Reguli pentru revolutionari manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi.

Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, cartea Reguli pentru revolutionari iti va da puterea sa iti transformi visele in realitate, realitatea in produse, iar produsele in magneti pentru cumparatori, fie ca esti antreprenor, proiectant, inventator, manager sau detii o mica afacere.

Cartea este structurata in trei parti, fiecare parte cuprinzand trei capitole.

CREEAZA CA UN ZEU


Aceasta parte explica modul in care se creeaza produsele si serviciile revolutionare, pornind de la analiza abordarii problemelor aflate la indemana.

PORUNCESTE CA UN REGE
Ca o revolutie sa aiba succes, cineva trebuie sa preia conducerea si sa ia decizii puternice, perspicace si strategice, sa inlature barierele care impiedica adoptarea produselor si sa evite magnetii mortii (greselile stupide pe care oricine le face).

MUNCESTE CA UN ROB


Revolutiile de succes presupun multa munca. Cititorii vor descoperi trei si cele mai importante componente ale acestui tip de munca.

Cel mai original, bine scris si instructiv ghid pentru succesul in afaceri pe care l-am citit vreodata Cartea Reguli pentru revolutionari va deveni imnul vremurilor noastre.
Benjamin M. Rosen, Presedinte, Compaq Computer Corporation


Guy Kawasaki este CEO al garage.com, o firma cu sediul in Sillicon Valley, care consiliaza firmele high tech pentru a obtine finantari. El a fost, de asemenea, evanghelistul principal al companiei Apple Computer, Inc. si membru Apple. Numele sau este sinonim cu evanghelismul ca tehnica de afaceri si cu motocicletele. Guy Kawasaki isi prezinta in aceasta carte manifestul pentru inovatia care va schimba lumea, utilizand lectiile invatate in batalii, cu scopul de a-i ajuta pe revolutionari sa devina vizionari.

Brandbuilders este prima colectie din Romania specializata in carte de marketing si advertising. Brandbuilders se adreseaza profesionistilor din domeniu, celor pe care-i numim generic constructori de branduri (oameni de marketing, de publicitate, de media, manageri si oameni care-si construiesc propria afacere). Pentru toti acestia, Brandbuilders va publica cele mai bune carti si pe cei mai renumiti autori.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri