Vice Media, un site ce difuzeaza continuturi video, care si-a construit o audienta fidela in randul tinerilor americani gratie emisiunilor sale cu polemici intense, a atras un nou investitor, gratie caruia valoarea companiei a fost evaluata la peste 2,5 miliarde de dolari, informeaza AFP.

Technology Crossover Ventures (TCV), fondul de investitii din Silicon Valley care a finantat Facebook si Netflix, a contribuit la bugetul Vice Media cu 250 de milioane de dolari. Investitia vine la cateva zile dupa aportul financiar similar al A&E Networks, canal de televiziune prin cablu detinut de grupurile de media Hearst si Disney.

In iunie, presa a vorbit de un interes crescut pentru Vice Media al concernului Time Warner, care tocmai renutase la domeniul presei traditionale, dar operatiunea nu s-a concretizat. Time Warner ar fi fost dispus sa plateasca 1,1 miliarde de dolari pentru un pachat majoritar de actiuni, ceea ce ar fi crescut valoarea Vice Media la 2,2 miliarde de dolari. In august 2013, compania 21st Century Fox a investit 70 de milioane de dolari in Vice, primind astfel 5% din actiunile acesteia. Tranzactia a evaluat la momentul respectiv Vice la 1,4 miliarde de dolari.

Lansata ca o revista tiparita in 1994, in Montreal, Vice Media are sediul central in Brooklyn, New York. In prezent, Vice Media este o companie internationala de media, targetata pe publicul tanar, care are operatiuni in peste 30 de tari, intre care si Romania.

Vice Media detine mai multe site-uri, intre care vice.com, canale video pe YouTube si produce documentare, videoclipuri si publica volume. Vice Media se afla la originea intens mediatizatei calatorii intrprinse de fostul "bad boy" ("baiat rau") din baschetul american Dennis Rodman in Coreea de Nord pentru a-l intalni pe ditactorul Kim Jong Un. Vice Media s-a remarcat de asemenea printr-un reportaj realizat in randul combatantilor din statul islamic din Siria, difuzat in vara acestui an.

Citeste si:
Redactiile Antena 3 si Observator se separa
Schimbari la grupul Intact:...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Decaderea TV-ului in media: cand ar putea fi depasit de digital?