Fata de trimestrul anterior se observa o crestere a mediei tirajului tiparit cu aproximativ 1.9% si a tirajului difuzat cu aproximativ 0.8%. Tirajul vandut a inregistrat o scadere de aproximativ 4%, conform datelor BRAT privind tirajul presei scrise din Romania in perioada aprilie-iunie 2014.

Fata de trimestrul similar al anului 2013 se observa o crestere a mediei tirajului tiparit cu aproximativ 0.4% si a tirajului difuzat cu aproximativ 1%. Tirajul vandut a inregistrat o scadere de aproximativ 13.5%

BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si out-door). BRAT este recunoscut ca reper al pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul site-urilor web.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri