TOP: 10 reclame care te vor soca
Se numeste “publicitate socanta” (shockvertising). Mai exact acele reclame care iti raman in memorie prin mesaje care fac referire la violenta, sexualitate extrema sau subiecte tabu. Printre pionierii acestui tip de publicitate se numara retailerul de imbracaminte Benetton, care a lansat o campanie controversata in 1980.
• 10 Septembrie 2014 • Media & Pub










Women Need To Be Seen As Equal - 2013
"Your skin color shouldnt dictate your future" (Franta, 2013)
"Think of Both Sides" (Rusia, 2013)
"Liking isn't helping" (Singapore, 2013)
"School" (Thailanda, 2010)
"Smoking is being a slave to tobacco" (Franta, 2010)
"Don't Cut a Dream" (Italia, 2009)
"Seal" (Franta, 2005)
"Fashion Junkie" (China, 2007)
"United Colors| (1980-1990)
O campanie semnata de UN Women care utilizeaza motorul de cautare Google pentru a ilustra cat de extins este fenomenul misoginiei.
Sursa foto: UN Women
Liga Internationala impotriva Rasismului si Antiseminitismului a realizat acest print pentru a ilustra rasismul.
Sursa foto: Licra
Ekburg.ru trage un semnal de alarma cu privire la neatentia la volan.
Sursa foto: Coloribus.com
Crisis Relief Singapore a castigat cu aceasta campanie premiul cel mare la festivalul de publicitate de la Cannes, o aluzie la faptul ca oferind un simplu Like pe o retea de socializare nu ajuti o cauza disperata.
Sursa foto: Crisis Relief Singapore
Prachachat Newspaper avertizeaza cu privire la rolul presei in asigurarea transparentei.
Sursa foto: Coloribus.com
Asociatia Drepturilor Nefumatorilor a atras multe critici pentru aceasta campanie anti-fumat.
Sursa foto: Droits des Non Fumeurs
Mettiamocilatesta.it a folosit un Mos Craciun decapitat pentru a indemna companiile sa continue sa aloce bani pentru publicitate.
Sursa foto: Mettiamocilatesta.it
Asociatia Humans for Animals trage un semnal de alarma cu privire la actele de cruzime asupra animalelor.
Sursa foto: Coloribus.com
Prin aceasta reclama producatorul de imbracaminte Sisley trage o linie subtire intre dependenta de droguri si moda.
Sursa foto: Sisley
Retailerul de imbracaminte Benetton a folosit in aceasta campanie o imagine in care activistul David Kirby moare, acesta suferind de SIDA.
Sursa foto: Benetton.com
Te-ar putea interesa si: