Din 16 martie 2005, Dan Garlasu este directorul departamentului de vanzari pentru infrastructura tehnologica de la Oracle Romania.
Conform noului model de afaceri al Oracle, adaptat la evolutia pietei, in cadrul corporatiei exista doua departamente de vanzari: unul destinat infrastructurii tehnologice (baze de date, middleware si instrumente de dezvoltare) si celalalt dedicat vanzarii de aplicatii (Oracle E-business Suite). In pozitia de director al departamentului de vanzari pentru infrastructura tehnologica la Oracle Romania a fost numit, in data de 16 martie 2005, domnul Dan Garlasu.

Absolvent al Facultatii de Calculatoare din cadrul Politehnicii bucurestene, Dan Garlasu s-a impus pe piata romaneasca a tehnologiei informatiei, avand functii de conducere la diferite firme, incepand din anul 1991. Astfel, in perioada 1991-1992, ca director de marketing si vanzari la KT Technologies si agent al Control Data Corporation, a fost una dintre primele persoane care a vandut licente Oracle in Romania. Primii clienti au fost Administratia Nationala a Drumurilor si Fabrica de Tevi Republica, unde s-a inregistrat un succes deosebit pentru acea perioada: 200 licente Oracle 6, Case Tools si contract de suport tehnic, permitand astfel fabricii Republica sa migreze gratuit la Oracle 7.

In ultimii 10 ani, Dan Garlasu a lucrat in companii importante din domeniul retelelor informatice: AT&T/NCR, Cisco si Nortel. Intre 1998 si 2004, a avut functii de conducere in cadrul Cisco, contribuind la deschiderea birourilor Cisco din Bucuresti si Sofia; lansarea programului Cisco Networking Academy in Romania, Bulgaria si Moldova; precum si la realizarea unui numar mare de proiecte in domeniile bancar, al sectorului public si telecomunicatii, unde a incheiat contracte cu principalii furnizori de servicii de telefonie: Mobifon, Orange, Radiocomunicatii SA, Astral Telecom, Romtelecom/Artelecom, Sequant. In ultimele 9 luni, Garlasu a fost Country Manager pentru Romania al companiei Nortel, avand ca principale obiective consolidarea echipei locale, dezvoltarea canalului de distributie, stabilirea strategiei de lansare pe piata, dezvoltarea verticalelor de afaceri.

Din punctul de vedere al comunicatiilor, Romania a intrat in faza de maturitate (dereglementarea, intrarea pe piata a marilor branduri Orange, apoi Vodafone, lansarea serviciilor 3G, tehnologii alternaitve - CDMA 450, etc.). Exista o infrastructura pe care trebuie construite aplicatii la nivelul intreprinderilor.- spune Dan Garlasu. Ne aflam intr-o economie bazata pe cunoastere, in care informatia capata o valenta mai importanta decat resursele materiale care constituiau motorul economiei erei industriale, iar Oracle este o companie care de 25 de ani gestioneaza informatie, o pune la dispozitia clientului si o securizeaza. Acestea au fost principalele elemente care m-au facut sa accept provocarea si invitatia lansata de Oracle Romania.

In calitatea de director al departamentului de vanzari pentru infrastructura tehnologica in cadrul Oracle Romania, Garlasu isi propune o mai buna acoperire a pietei si a necesitatilor clientilor, in continua si rapida schimbare ca urmare a globalizarii, care necesita implementarea conceptelor de mediu colaborativ si de intreprindere virtuala.

Sunt convins ca experienta acumulata de dl. Dan Garlasu in atatia ani de activitate sustinuta in domeniul IT&C va aduce un plus de valoare pentru intreaga echipa Oracle Romania. Ii dorim succes in aceasta noua pozitie! afirma dl. Stefan Cojanu, Managing Director, Oracle Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri