10. Procter&Gamble

10. Procter&Gamble

Compania Procter&Gamble a alocat un buget e 5 miliarde dolari pentru publicitate, adica o crestere anuala de 3,3%. Valoarea P&G este de 47,7 miliarde dolari.

Sursa foto: Mediafax Foto

9. McDonald's

9. McDonald's

Dupa ce ani de zile gigantul american McDonald’s a fost intens criticat pentru faptul ca nu ofera suficiente fructe si legume in meniurile sale dedicate copiilor, lantul de restaurante de tip fast food are planuri importante in aceasta directie, anunta USA Today.

Vaoarea brandului este de 48 miliarde dolari.

Sursa foto: Shutterstock/McDonlad's

8. IBM

8. IBM

Recent, divizia de servere a IBM a fost preluata de compania Lenovo pentru 2,1 miliarde dolari.

Valoarea brandului este de 54,4 miliarde dolari.

Sursa foto: Shutterstock/IBM

7. Microsoft

7. Microsoft

Samsung a platit peste 1 miliard de dolari catre Microsoft in 2013, pentru folosirea pe smartphone-urile si tabletele sale a unor tehnologii dezvoltate de gigantul american. Valoarea brandului este de 62,3 miliarde dolari.

Sursa foto: Shutterstock/Microsoft

6. Nestle

6. Nestle

Nestle se afla pe locul 2 in Europa in materie de venituri, valoarea acestuia fiind de 33 miliarde euro.

Sursa foto: Shutterstock/Nestle

5. LVMH (Luis Vuitton Moet Hennessy)

5. LVMH (Luis Vuitton Moet Hennessy)

In Europa, LVMH (Luis Vuitton Moet Hennessy) a ramas cel mai valoros brand corporativ, evaluat la 39,3 miliarde euro.

Sursa foto: Shutterstock/Luis Vuitton

4. China Mobile

4. China Mobile

Cel mai valoros brand din afara Americii este China Mobile cu o valoare estimata la 43,98 miliarde dolari.

Sursa foto: Shutterstock/China Mobile

3. Coca-Cola

3. Coca-Cola

Gigantul Coca-Cola a incheiat un parteneriat cu retailerul online Amazon.com pentru a distribui Surge, o populara bautura energizanta din anii ’90,– si unii clienti sunt extaziati de acest prospect, scrie presa internationala.

Valoarea brandului este de 64,7 miliarde dolari.

Sursa foto: Shutterstock/Coca-Cola

2. Google

2. Google

Google a anuntat ca va reduce din nou tarifele pentru serviciile cloud oferite companiilor, cu 10%, in incercarea de a atrage clienti de la competitorul Amazon, pe o piata estimata la 45 de miliarde de dolari anul trecut, informeaza Bloomberg.

Valoarea brandului este de 67,4 miliarde dolari.

Sursa foto: Shutterstock/Google

1. Apple

1. Apple

Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari. Acesta urmeaza sa lanseze noile iPad-uri pe 16 octombrie in incercarea de a accelera vanzarea de tablete, dupa succesul avut de cele doua modele de iPhone scoase pe piata in septembrie.

Sursa foto: Shutterstock/Apple

Sursa foto: Shutterstock.com/Oameni de afaceri