Publicis Groupe, compania franceza de publicitate, a anuntat ca pentru preluarea firmei americane Sapient va oferi 3,7 miliarde dolari, mutare care va ajuta Publicis sa isi revina dupa fuzionarea esuata cu Omnicom.

Grupul francez de publicitate Publicis Groupe a anuntat luni ca ofera 3,7 miliarde de dolari pentru preluarea firmei americane Sapient, mutare menita sa ajute Publicis sa isi revina dupa incercarea esuata de a fuziona cu Omnicom si sa accelereze procesul de transformare intr-o companie digitala, potrivit Mediafax.

Publicis, al treilea mare grup de publicitate la nivel global, va plati 25 de dolari pentru o actiune Sapient, potrivit unui comunicat al grupului, citat de MarketWatch. Acordul a fost aprobat de consiliile directoare ale celor doua companii, iar tranzactia ar putea fi finalizata in primul trimestru anul viitor, cu conditia ca actionarii Sapient sa vanda peste 50% din titlurile companiei americane.

Odata incheiata, tranzactia ar ajuta Publicis sa creasca ponderea veniturilor generate de mediul digital la peste 50% din total incepand cu anul fiscal 2015, cu trei ani mai devreme decat estimarile initiale, potrivit comunicatului. Publicis a anuntat in mai ca a renuntat la un acord de fuziune cu rivalul american Omnicom, estimat la 35 de miliarde de dolari, care ar fi creat cel mai mare grup de publicitate la nivel global, cele doua companii nereusind sa depaseasca, in timpul negocierilor, obstacole legate de structura noului grup.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri