Un pachet de 40% din actiunile companiei Forbes Media a fost cumparat de un grup de investitori, printre care si Paul David Hewson, cunoscut sub pseudonimul Bono, solistul formatiei U2.
Mostenitorii publicistului Malcolm S. Forbes au vandut o parte din actiunile companiei Forbes Media, care include revista veche de 89 de ani, Forbes Magazine, site-ul web Forbes.com si un numar de proprietati media mai mici, catre firma Elevation Partners.

Unul dintre cei sase parteneri ai Elevation Partners este Bono, solistul formatiei U2. Negocierile intre compania Forbes si Elevation Partners au durat cateva luni. Termenii tranzactiei nu au fost dezvaluiti, insa surse apropiate negociatorilor afirma ca Elevation Partners ar detine, prin aceasta tranzactie, 40% din actiunile Forbes, cumparate pentru o suma de circa 250-300 de milioane de dolari. Din discutiile purtate, rezulta ca interesul grupului Elevation vizeaza in principal web site-ul Forbes.com, care a inregistrat, in luna iunie, 10 milioane de vizitatori unici, informeaza NewsIn.

In timp ce revista nu a beneficiat de foarte multe investitii sau de un impact editorial foarte important in ultimii ani, web site-ul este in crestere. Forbes.com concureaza cu site-uri, precum CNN Money si BusinessWeekOnline.

O parte a companiei Forbes a fost cumparata acum cateva luni de J.P. Morgan, astfel ca aceasta vanzare nu a fost chiar o surpriza. Printre competitorii lui Forbes Magazine se numara revista Fortune, detinuta de Time Warner, Business Week a lui McGraw-Hill si revista pe care o va scoate in curand pe piata Cond Nast, denumita Portfolio.

Elevation Partners este o firma privata nou infiintata care face investitii majore in media, divertisment si alte domenii. In urmatorii sase ani, firma si-a propus sa investeasca circa 1.9 miliarde de dolari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri